Proiectul „Call Center – Național”, ce face parte din strategia de dezvoltare a Registrului Auto Român (RAR), a fost lansat recent, demersul vizând reconfigurarea actualului mod prin care clienții își fac programare la activitățile RAR. Printre avantajele sistemului se numără „încărcarea uniformă a reprezentanțelor RAR, precum și accesul rapid al clientului la operatorul care efectuează programarea telefonică”, potrivit celor declarate în comunicatul de presă de pe site-ul oficial. De asemenea, timpul de reacție va fi foarte scurt și acțiunile uniforme, în cazurile de creștere temporară a numărului de solicitări de programare.

George – Adrian Dincă, directorul Registrului Auto Român, a declarat că „din punct de vedere al eficienţei de timp este vorba despre reducerea de la o oră şi jumătate la maximum 10 minute a timpului în care clientul reuşeşte să apeleze Registrul Auto Român şi ulterior să-şi facă programarea. În prezent, cu actualul sistem, perioada în care apelul clientului către RAR prezintă ocupat, este foarte lungă! Îi asigurăm pe toţi clienţii noştri că RAR va deveni un serviciu operativ prompt şi eficient, dar şi de faptul că serviciile Regiei vor rămâne la acelaşi standard de calitate, astfel încât, niciun autovehicul care va ieşi de pe poarta RAR, să nu pună în pericol viaţa oamenilor”.

Costurile implementării acestui proiect au fost de 14.800 de euro.

Despre autor

Postari asemanatoare

4 Responses

  1. florin

    Vreau o identificare pentru placuta cu dimensiuni la cap tractor pe 27_07_16.Se poate?

    Răspunde

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

*