Sucevenii care vor să beneficieze de ajutoare de încălzire a locuinţelor pot solicita, începând de luni, formularele tipizate pe care trebuie să le completeze, atât la asociaţiile de proprietari din care fac parte, cât şi la cele două sedii ale Primăriei Suceava – cel din Areni şi cel din Burdujeni.

Aproximativ 5.000 de cereri au fost înmânate vineri reprezentanţilor asociaţiilor de proprietari din oraş, cărora li s-a făcut şi instructajul pentru completarea documentelor necesare, care sunt mai multe şi mai complicate decât anii anteriori.

Alte 7.000 de cereri vor fi distribuite direct de municipalitate, dar vor fi ca şi rezervă, pentru asociaţiile care solicită suplimentarea numărului repartizat.

La întrunirea care a avut loc în sala de şedinţe a Consiliului Local Suceava, reprezentanţii primăriei au insistat asupra necesităţii distribuirii cât mai rapide a cererilor, astfel încât acestea să ajungă, completate şi cu toate documentele necesare anexate, înapoi la primărie, până cel târziu 15 noiembrie.

Proprietarii de centrale de apartament să depună cât mai curând cererile direct la primărie, la Serviciul de Asociaţii Proprietari.

Cererile completate pentru energie electrică şi lemne vor trebui depuse la sediul de primărie din Burdujeni, în vreme ce sucevenii care sunt racordaţi la sistemul centralizat de termoficare trebuie să depună cererile, cu documentele justificative anexate, la asociaţiile de proprietari din care fac parte.

Ajutoarele pentru încălzire în sistem centralizat se vor acorda familiilor care au un venit net pe membru de familie de până la 786 lei, iar la persoanele singure, celor care au un venit de până la 1.082 lei. Pentru încălzirea cu gaz, energie electrică sau lemne, cărbuni ori combustibili petrolieri, veniturile maxime până la care se vor acorda ajutoare sunt de 615 lei/persoană.

DSCF7933 DSCF7932 DSCF7931 DSCF7928 DSCF7926

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.