Nechifor a declarat că firma israeliană Shapir nu a reușit decât un stadiu de execuție de 5% a lucrărilor de modernizare de pe DN 18. Șoseaua este una dintre cele mai proaste din țară și face legătura cu județul Maramureș, iar CNADNR, în opinia șefului administrației județene, ar trebui să ia în calcul rezilierea contractului cu aceasta.
Liderul administrației județene a făcut o comparație între calitatea și ritmul de execuție a lucrărilor realizate la DN 18 de constructorul UMB Spedition — Tehnostrade, deținută de băcăuanul Dorinel Umbrărescu și lentoarea israelienilor de la Shapir, pe tronsonul care le revine.
”Firma domnului Umbrărescu, care lucrează și ea pe DN 18, a terminat toate lucrările pe tronsonul care-l câștigase, în timp ce firma Shapir, care execută pe Suceava, nu a făcut decât 5%”, a declarat Nechifor.
Ministrul Marilor Proiecte, Dan Şova, a întărit și el spusele lui Nechifor, subliniind că șoseaua DN 18 e cea mai proastă din țară.
Compania Shapir derulează un contract de reabilitare a tronsonului de 88 kilometri de pe DN 18, între Iacobeni și Cârlibaba, cu valoare de 340 milioane de lei, asigurați de Guvern și BEI.
UMB Spedition — Tehnostrade derulează contractul de 68 milioane de lei, asigurați de la bugetul de stat, de modernizare a DN 29 Suceava-Botoșani, dar constructorul a dat asigurări că lucrarea ar putea fi recepționată în 2014.
Lasa un raspuns