Spitalul Judeţean de Urgenţă Suceava pune la dispoziţia pacienţilor o nouă metodă de exprimare a mulţumirii sau nemulţumirii faţă de calitatea serviciilor medicale oferite pacienţilor internaţi prin aplicaţia „Feedback SMS”. Pacienţii vor primi un sms pe telefon cu un link către un chestionar conţinând întrebări despre experienţa pe care au avut-o în spital. Destinatarul va primi un mesaj de la INFO SPITAL cu următorul text: „Vă rugăm să răspundeţi întrebărilor din chestionarul următor. Spitalul Judeţean de Urgenţă Suceava.” urmat de un link. După accesarea acestui link pacientul va trebui să răspundă la un set de întrebări. La final pacienţii au posibilitatea să scrie observaţii referitoare la aspectele pozitive sau negative constatate pe perioada internării. Numerele de telefon pentru trimiterea mesajului vor fi preluate din fişa medicală a pacientului.

Răspunsurile pacienţilor vor fi centralizate pe fiecare secţie în parte apoi vor fi analizate şi dezbătute în Consiliul Medical şi în Comitetul Director pentru a putea îmbunătăţi activitatea medicală şi serviciile oferite. În luna februarie numai 12 % din pacienţii care au primit aceste chestionare au răspuns. Sperăm că acest procent să crească pe viitor pentru că astfel să putem îmbunătăţi calitatea serviciilor oferite în cadrul spitalului.

În perioada 1-28 februarie 2023 au primit chestionare, prin intermediul aplicaţiei „Feedback SMS”, un număr de 2644 de pacienţi din care doar 335 au răspuns. Dintre aceştia 59% sunt la prima internare în acest spital şi 56% au ajuns la spital cu afecţiuni care necesitau internare şi intervenţie de urgenţă prin UPU restul fiind pacienţi care s-au prezentat cu bilete de trimitere pentru internare prin departamentul de internare pentru pacienţi cronici.

87% dintre cei chestionaţi se declară mulţumiţi de amabilitatea cu care au fost primiţi şi 82% considera că au fost informaţi corect despre boală, tratament, risc operator şi prognostic.

196 din 319 pacienţi declară că nu au sesizat nici o formă de condiţionare a actului medical şi 283 din 325 precizează că nu au simţit nevoia de a recompensa prin diverse mijloace un cadru medical pentru a beneficia de mai multă atenţie.
Din cei 330 de pacienţi care au răspuns la chestionar, aproximativ 280 apreciază atitudinea personalului la primire şi pe parcursul internării precum şi calitatea comunicării ca fiind bună şi foarte bună.

De asemenea 305 pacienţi din 335 apreciază ca bună şi foarte bună îngrijirea acordată de medici şi aproximativ 87 % declară acest lucru şi despre îngrijirea acordată de asistente şi infirmiere.

La final 85 % dintre pacienţi se declară parţial şi foarte mulţumiţi de calitatea serviciilor şi condiţiilor din spital şi 71 % dintre ei ar recomanda altor persoane, prieteni, rude să apeleze la serviciile Spitalului Judeţean Suceava.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.