Administratorul public al municipiului Suceava, Irina Vasilciuc, a precizat că în prezent se lucrează la o eficientizare a organizării Primăriei și că se renunță la anumite proceduri care nu aduc satisfacție cetățeanului care este beneficiar al serviciilor municipalității.

„Se are în vedere o restructurare de atribuțiuni și de misiuni ale departamentelor într-o ordine pe care ne-o dorim dar care încă nu este gata. O începem acum, cunoscând departamentele cu ce atribuțiuni sunt încărcate, cunoscând oamenii care lucrează. Avem 5 zile de când suntem aici. Nu putem să facem așa pe picior. Lucrurile acestea vin rând pe rând pe măsură ce observăm niște disfuncții și trebuie să avem perioada în care să înțelegem ca să facem o organigramă.

Trebuie să înțelegem cum funcționează lucrurile și pentru asta ne întâlnim zi de zi cu directorii, cu șefii de departamente, chiar și cu colegii noștri. Mergem prin birouri, încercăm să eficientizăm și spațiile de lucru. Erau departamente care fiind conduse de un singur director erau la niveluri diferite din clădire. Prima dată trebuie să ajungem la un buget prin care ne putem onora datoriile față de furnizori și apoi toate lucrurile. Angajamentele, prioritățile de grad zero pentru proiectele europene”, a declarat Vasilciuc.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.