„Pe tot ce a însemnat contact direct și expunere pe idee, feedback-ul a fost foarte bun, însă, am găsit și colectivități și zone unde mesajul nostru nu a fost recepționat, motiv pentru care a fost mai greu să ne facem cunoscuți. Metodele de prezentare a unui mesaj sunt cele clasice, în primul rând televiziunile și e greu să concurezi pe segmentul televiziune cu partidele care funcționează de 25 de ani, sau de zece ani, însă, încetul cu încetul ne-am făcut loc. Faptul că avem un număr de parlamentari și destul de multe intervenți parlamentare, ne face să avem un anumit tip de vizibilitate și dacă vom reuși ca să utilizăm metodele mai puțin convenționale de transmitere a mesajelor, inclusiv cele directe, cred că putem surmonta acest decalaj. E clar că nu ne putem bate cu PSD-ul, PNL-ul, PMP-ul și ALDE-ul, în ideea de prezență la televizor, din motive diverse: pe o partea, notorietatea liderilor care este mai bună ca a noastră, pe de altă parte, resursele financiare, pe de altă parte, contractele în derulare cu instituțiile media care sunt pe termen lung. Trebuie spus că o mare parte din mesajele noastre sunt recepționate, iar metodele nonconvenționale pe care le-am folosit generează dezvoltare și extindere teritorială”, a conchis Fenechiu.
Fenechiu a precizat că orice se poate face dacă este voință, chiar și într-un mandat. De asemenea, el a precizat că își dorește să „facă politici”, pentru a scoate țara din impas.
Lasa un raspuns