Conducerea unui business poate însemna una dintre cele mai grele activități desfășurate. Totul e despre alegeri și felul în care acestea îl pot afecta, atât în sens pozitiv, cât și în sens negativ.
Analizând foarte multe afaceri specialiștii au ajuns la concluzia că foarte multe dintre acestea fac greșeli majore. Care sunt acestea? Experții în marketing online E-Advertising ne vor prezenta 4 motive pentru care multe dintre business-uri eșuează.
- Absența din mediul online
Din lista greșelilor pe care o afacere le poate face aceasta este considerată a fi cea mai mare. De ce? Ne va răspunde chiar CEO-ul companiei E-Advertising, Eugen Șotropa:
„Societatea în care trăim în prezent a fost și este puternic influențată de tehnologie și de felul în care internetul a acaparat lumea. În condițiile în care aproximativ jumătate din populația lumii are acces la mediul online, simpla absență din această zonă poate fi considerată un eșec.”
În cele din urmă este foarte clar că aceste idei ce au fost împărtășite reflectă perfect situația actuală, în care rețelele de socializare s-au dezvoltat exponențial, iar marea majoritate a informațiilor sunt găsite pe internet, cu ajutorul motoarelor de căutare.
- Comunicarea slabă
Un alt aspect însemnat pentru un business este cel ce ține de comunicare, fie în interiorul ei, fie cu furnizorii sau partenerii, fie cu clienții. Mai multe detalii ne poate oferi Patricia Andrieș, Assistant Manager E-Advertising:
„Lipsa de comunicare poate fi echivalentă cu lipsa de productivitate. O bună comunicare în interiorul unei firme va duce la rezolvarea cât mai rapidă a problemelor și la dezvoltarea unei echipe puternice.
De asemenea, o comunicare eficientă cu furnizorii și clienții va crește semnificativ succesul firmei. O greșeală des întâlnită în rândul celor care au un magazin online este faptul că informațiile despre produsele sau serviciile oferite lipsesc sau nu sunt complete, iar potențialii clienți se reorientează spre locurile în care pot găsi toate răspunsurile.”
Pe lângă aceste detalii precizate, acceptarea criticilor constructive și oferirea unui feedback rapid înseamnă o gândire deschisă, ceea ce va duce la creștere și prosperitate.
- Lipsa de organizare
„Este foarte important ca o afacere ce e prezentă în mediul online să fie bine organizată. Cel mai bine se observă acest detaliu în felul în care arată site-ul. Acesta trebuie să fie corect structurat, ușor de navigat, iar informațiile căutate, respectiv datele de contact, să poată fi găsite fără nici o problemă.
Folosirea unui design prea complicat, imagini sau alte elemente vizuale obositoare și aranjate nepotrivit alungă vizitatorii unui site. De asemenea, viteza de încărcare a site-ului este foarte importantă. Clienții aleg online-ul pentru că este mult mai rapid și mai ușor, iar dacă aceste condiții nu sunt îndeplinite vor părăsi de grabă site-ul.” ne-a spus Ciprian Ţolescu, Manager Departament Programare E-Advertising.
Cei care își doresc să monitorizeze și să analizeze viteza de încărcare a site-ului o pot face utilizând instrumentul adăugat aici.
- Neadaptarea site-ului la navigare de pe dispozitive mobile
Acesta este un alt mare motiv pentru care multe afaceri dau greș. Lipsa de adaptare la cerințele tehnice și nevoile clienților va însemna faliment.
În prezent, dispozitive precum smartphone-urile sau tabletele au depășit ca număr de utilizatori pe cei ce folosesc pc-uri sau laptop-uri. Din acest motiv, un site trebuie să fie rulat și prezentat la fel de bine pe orice gadget. Cu alte cuvinte, website-ul trebuie să fie mobile friendly.
Cerințele tehnice sunt însă mult mai diverse, iar Daniel Şuiu, Manager Departament SEO E-Advertising ne va spune importanța lor:
„Rolul unui motor de căutare este de a prezenta utilizatorilor săi cele mai relevante informații. Prezența în prima pagină afișată înseamnă din start un trafic ridicat.
Pentru a ajunge acolo, însă, este necesar un proces de optimizare sau SEO (Search Engine Optimization).
Folosirea de diferite cuvinte cheie, tehnici de linkbuilding și multe altele pot face parte din acest proces. Cei care își doresc să știe unde anume greșesc și ce poate fi îmbunătățit pot avea parte de un audit SEO gratuit din partea firmei, alături de alte sfaturi și consultanță.”
De asemenea, Eugen Șotropa și Andrei Ursachi – co-fondatorii E-Advertising – sunt primii autori români ai unei cărți ce prezintă și explică procesul de SEO, intitulată „Domină topul motoarelor de căutare”. Cu o experiență de peste 6 ani și un portofoliu de peste 700 de clienți mulțumiți, E-Advertising este reperul unei afaceri ce vrea să se îndrepte spre succes. Mai multe detalii despre serviciile pe care această firmă le poate oferi se găsesc la:
E-Advertising
Str. Mărășești, nr. 18, etaj 1, Suceava
Orar: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 17:00
Telefon: 0732 941 354
E-mail: office@e-advertising.co
Lasa un raspuns