Universitatea „Ștefan cel Mare” a anunțat că a finalizat propriul call-center dedicat județului Suceava. Prorectorul USV Mihai Dimian a precizat că prin acest call-center se va gestiona  mai bine acțiunile de consiliere psihologică, consiliere medicală, voluntariat.

„Astăzi (n.r. sâmbătă, 4 aprilie) am finalizat împreună cu profesorii voluntari de la Asociația Cygnus Suceava și Asociația Civica Iași propriul call-center dedicat județului Suceava prin care vom încerca să gestionăm mai bine acțiunile de consiliere psihologică, consiliere medicală, voluntariat și altele. Luni vom lansa activitatea centrului și vom publica numărul la care puteți suna. Mâine (n.r.duminică, 5 aprilie) sper să implementăm, împreună cu Prefectura, soluția automatizată pentru monitorizarea situației și nevoile persoanelor peste 65 de ani propusă de Directoratul pentru Situații de Urgență”, a declarat Dimian.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.