Ştiai că atunci când adopţi un cod vestimentar eşti mai bine privit de ceilalţi? Poate că ai aflat acest lucru, dar o linie vestimentară de tip office sau elegant este bine văzută de către oricine, în maniera în care personalitatea ta nu este oprită de aceste articole vestimentare, fiind în acelaşi timp o modalitate de a-ţi exprima latura artistică în materie de stil şi clasă.

Poate că nu eşti la curent cu cele mai noi tendinţe în materie de vestimentaţie sau poate că mediul în care lucrezi nu este tocmai potrivit pentru o ţinută office, încât nu ai reuşit să pui în garderoba ta un outfit din această categorie, motiv pentru care este timpul să o faci. Acum ai cele mai multe mijloace prin care poţi realiza acest lucru, începând de la marile lanţuri de magazine cu articole vestimentare şi până la site-urile cu haine online femei.

Ce este un cod vestimentar business

Vestimentaţia impusă la un loc de muncă se aplică acelor angajaţi pe care îi întâlnim în mediul de afaceri sau în relatiile cu publicul şi necesită adoptarea unui stil anume, cât se poate de oficial şi de impersonal. Pentru că profesionalismul contează în aceste condiţii, atunci este esenţial să ştii că o rochie neagră este impresia care reflectă profesionalismul firmei pentru care lucrezi.

Şi pentru că ai auzit cu siguranţă de „little black dress” ai încercat să ai şi tu în garderoba ta cel puţin o piesă vestimentară de acest gen, pentru că reprezintă formalul şi pentru că, de cele mai multe ori, aduce entuziasm în ritmul în care respectă şi profesionalismul.

Vestimentaţia casual în stiluri de office

O vestimentaţie casual poate include de la o rochia scurtă la una lungă, astfel încât tu să te asiguri că vei capta atenţia tututor clienţilor, motivat fiind să obţii cele mai bune contracte în domeniul în care activezi. Pentru că negrul se poate asorta la orice, este ideal să îţi achiziţionezi un sacou alb, care să creeze contrastul perfect dintre vitalitate, dinamism şi profesionalism. De la fuste, rochii, pantaloni, cămăşi şi până la jachete este important să ştii că te poţi îmbraca casual, elegant şi office, pentru că poţi face cele mai reuşite ţinute din aceste piese. În ceea ce priveşte jachetele este bine să ştii că o jachetă de costum include şi o atitudine de afaceri, motiv pentru care este timpul să îţi pui profesionalismul în acţiune.

Iar dacă este să optezi pentru o fustă, atunci aceasta ar trebui să fie sub genunchi sau deasupra acestora, pentru a nu părea vulgară şi lipsită de profesionalism. Un mediul de afaceri este indicat pentru astfel de piese vestimentare, în care se exceptează mini-fustele, rochiile cu flori, cele cu umerii goi sau rochiile de plajă. Este ideal să păstrezi un machiaj cât de poate de  minimalist, iar accesoriile să nu fie cât de poate de extravagante.

Pentru a şti care stil ţi se potriveşte cel mai bine, observă-i pe cei din compania în care lucrezi. Ţine minte că hainele şifonate sau neclătite nu se poată la muncă şi nici aceeaşi vestimentaţie nu se îmbracă două zile la rând. Ai grijă ce fuste achiziţionezi, pentru că acestea trebuie să îţi permită confort şi libertate în mişcare şi fii sigură că nici una din ele nu relevă mai mult decât este necesar.

Comentarii Facebook

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.