Primăria municipiului Suceava organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 5 posturi contractuale vacante din cadrul Direcţiei Generale a Domeniului Public – Aministrarea Centrului Cultural Bucovina, după cum urmează:
· electrician, treapta I – 1 post
· instalator, treapta II – 1 post
· fochist, treapta II – 1 post
· îngrijitor – 2 posturi
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) generale: cele prevăzute de art. 3 din Regulamentul-cadru – Anexa la H.G.R. nr. 286/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
b) specifice pentru toate posturile: absolvent de şcoală generală
specifice pe posturi de muncitor calificat:
· electrician, treapta I
– calificare în meseria de electrician
– vechime în specialitate de minimum 9 ani
· instalator, treapta II
– calificare în meseria de instalator
– vechime în specialitate de minimum 6 ani
· fochist, treapta II
– calificare în meseria de fochist
– vechime în specialitate de minimum 6 ani
Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba practică şi interviul.
Concursul se organizează conform calendarului următor:
· 21 septembrie 2015, ora 1400 – termenul limită pentru depunerea dosarelor de înscriere la sediul Primăriei municipiului Suceava;
· 1 octombrie 2015, ora 1000 – proba practică ce se va desfăşura la sediul Direcţiei Generale a Domeniului Public din str. Universităţii nr.2;
· Data, ora şi locul susţinerii interviului se afişează obligatoriu odată cu rezultatele la proba practică.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului şi a rezultatelor finale se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei/concursului.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei practice şi a interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care se înregistrează contestaţii: comunicarea rezultatelor la contestaţii depuse precum şi a rezultatelor finale ale concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Primăriei municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestaţilor, imediat după soluţionarea acestora.
Dosarul de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
– cererea de înscriere la concurs*
– curriculum vitae*
– copia actului de identitate
– copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor absolvite
– copie a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi în specialitate
– cazierul judiciar
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului.
Copiile documentelor vor fi însoţite de originale – pentru conformitate.
* Formularele se pun la dispoziţie de Serviciul resurse umane.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, interior 152 sau 252.
PRIMAR,
Ion Lungu
Lasa un raspuns