Directorul Executiv al Casei Județene de Pensii Suceava, Constantin Boliacu, informează pensionarii de invaliditate al căror termen de revizuire a fost programat în perioada stării de urgență, că în intervalul 15 mai 2020 -14 iunie 2020, pot transmite prin poştă (Casa Judeţeană de Pensii Suceava – str. Ilie Ilaşcu FN) sau prin mijloace de comunicare electronică (e-mail), documentele medicale care au fost emise de la ultima revizuire medicală precum și programul de recuperare:
Aderesele de e-mail sunt:
- pentru cabinetul de expertiză Suceava 1, documentația va fi transmisă la adresa de email- antonina.ivan@cnpp.ro;
- pentru cabinetul de expertiză Suceava 2, documentația va fi transmisă la adresa de email- roxana.dumitrache@cnpp.ro;
- pentru cabinetul de expertiză Suceava 3, documentația va fi transmisă la adresa de email- anca.oica@cnpp.ro;
- pentru cabinetul de expertiză Suceava 4, documentația va fi transmisă la adresa de email- catalin.sandulescu@cnpp.ro.
„Decizia medicală asupra capacității de muncă, emisă după analizarea documentației, va fi transmisă pensionarului prin poștă, cu confirmare de primire”, a precizat Constantin Boliacu.
Acesta a subliniat că în situația în care documentele medicale nu sunt concludente, medicul expert al asigurărilor sociale va programa pensionarul pentru examinare clinică fără să solicite documente medicale suplimentare.
Lasa un raspuns