Încă un pas pentru Autostrada A7 Pașcani – Suceava – Siret s-a făcut joi, 12 octombrie, când, în urma discuțiilor președintelui CJ Suceava cu Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au fost stabilite datele dezbaterilor publice pentru Acordul de Mediu pentru tronsonul Suceava – Siret.
Președintele Consiliului Județean Suceava, a precizat că dezbaterile publice vor avea loc pe 21 noiembrie la Sala Unirii a Consiliului Județean, din curtea interioară a Palatului Administrativ și pe 22 noiembrie la Primăria orașului Siret.
„Îmbucurător este faptul că firma de proiectare a recuperat din timpul pierdut, rămânând un decalaj doar de două luni între lotul Pașcani – Suceava și Suceava – Siret. În prezent se lucrează la studiu pentru perdele de protecție, deoarece este știut faptul că pe zona Grănicești – Ratoș – Bălcăuți viscolul creează frecvent probleme. De asemenea, în momentul de față proprietarii sunt identificați în procent de circa 70%, iar pentru studiul geotehnic mai sunt de făcut foraje pe o distanță de circa 160 m.
Acest tronson, Suceava – Siret, se împarte în 3 loturi, două dintre ele sunt finanțate ca și Pașcani – Suceava prin Programul Operațional Operațional Transport (POT) 2021-2027, iar ultimul este finanțat prin Integrating Europe’s Transport System (CEPS), program de facilități al Comisiei Europene pentru zona de frontieră.Reamintim că autostrada are ultimul punct de descărcare într-un sens giratoriu la circa 200 m de Vama Siret.
Îmi exprim speranța că Ministerul Mediului va acorda avizele necesare și că Ministerul Transporturilor și Guvernului României va aproba indicatorii tehnico-economici în perioada imediat următoare pentru a se putea scoate la licitație execuția întregului tronson de autostradă Pașcani – Suceava – Siret, foarte mult așteptat de oameni”, a spus președintele Gheorghe Flutur.
: revista floare albastra = blue: problema overtypului de trafic greu cu ucraina__ podul de la milisauti___ a pus in relief si rezolvarea problemei__ recalibrari calcul proiect pod si drumuri de conexiune si _ in feedback _ puncte de redirectinare trafic_ amonte – aval _ amenajare albie – indigiuiri piatra vegetatie ___
: si _ solutia _ principals_ over type _ intersectie drumuri nationals_ drumuri u.e. si euroatlantice__ respectiv __ pe drumul national suceava- bosanci – falticeni- bucuresti_____ la intersectia cu cele doua puncte do spatiul poesis_ bosanci- cumparatura- ponoare- moara- suceava{ puncte pe inelul zonei metropolitane suceava}___ {SISTEM de SEMAFORIZARE in definition integrate _ loco – satelit}_____
: ___ inclusive pe inelul sucevei _ e in pod acolo in pod _ cu un pilon exact in mijlocul soselei___
: si semaforizare de integrate spatiu poesis_ over type drumuri nationals & u.e. si euroatlantice _ cu basarabia __ punct 2_ pe soseaua suceava – falticeni- bucuresti____ cumparatura bosanci stavarache ( un pic mai incolo decay istalalt____ la cotitura sore bunesti – folticeni)___ pe linia electrical suceava – balti __ cu poduri aferente–- aeroport–- pod prelipca bosanci–-semaforizare intersectie cu suceava – falticeni- bucuresti _ in puncte 2 cumparatura { intre biserica lemon sf parascheva ____ de pe partea istalalta a drumului national ___ cu partea ailalalta ___ pests drum = biserica stavarahe nous – iazuri luciu bosanci____ gura gumeului ___ manastire voronet ___ cheile bicazului____
: rezumat __ doua semaforizari de intersectie cu drumuri locale si judetene__ pa drumul national ( la cumparatura – bosanci) suceava – {[ sat cumparatura] comuna bosanci}- falticeni- – bucureti_______
: in punctual vama siret __ rezolvanta este __ legare nod spatial siret bucuresti – suceava- {siret – }- cernauti – kiev= o reracordare latime drumuri si defitii de intersectie spatiale__ cu overtypurile de drumuri _ de pe acolo___
: retinem _ in definition electronice _ de semnalizare si dirijare traffic rutier de calibru___ spatiale__
: microconferinta de press ___ semnalizare _ intersectii __ bucle de trafic auto___ drumuri _ locale_ judetene_ nationale_ u.e. __ si__ euroatlantice!*: