Ministerul Fondurilor Europene, desemnat ca Autoritate de Management pentru Programul Operațional-Transport 2007-2013 și Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) au semnat în data de 11 august 2016 contractul de finanțare pentru proiectul retrospectiv „Construcția variantei de ocolire Suceava Faza-I”.

Contractul este finanţat în cadrul Axei Prioritare „Modernizarea şi dezvoltarea rețelei centrale TEN-T în scopul dezvoltării unui sistem de transport durabil și integrării acestuia cu

rețele de transport ale UE”, Domeniul Major De Intervenție 1.1 „Modernizarea și dezvoltarea infrastructurii rutiere de pe rețeaua centrală TEN-T”.

Proiectul are drept obiectiv următoarele lucrări: articole generale- 93,89%; terasamente-11,310 km; suprastructură drum-9,55 km; reparații ale sistemului rutier existent-2,57 km; șanțuri, rigole, drenuri-8,05 km; parapete- 6,044 km; un podeț; o parcare; drumuri laterale, accese la proprietăți-11,52 km; semnalizări și marcaje rutiere- 6,914 km; lucrări hidrotehnice-6,310 km; lucrări de consolidări-9,757 km; proiectare-100%; insule separate benzi circulație Nod 2; sistem de iluminat- 3 bucăți.

Valoarea totală a proiectului este de 279.086.155,68 lei, din care valoarea totală eligibilă este de 225.905.673,63 lei. Contribuţia Comisiei Europene prin Fondul de Coeziune este

de 85% din valoarea totală eligibilă a Proiectului, respectiv 192.019.822,59, restul sumei în proporție de 15,00% din valoarea eligibilă a proiectului, respectiv 33.885.851,04 lei

fiind asigurată de la Bugetul de Stat.

asfaltare G EnescuPrin realizarea proiectului se urmăreşte sporirea capacităţii de circulaţie prin mărirea fluenţei traficului, descongestionarea traficului din zonă, realizarea unui confort sporit

pentru participanţii la trafic si reducerea numărului de accidente. Data finalizării perioadei de implementare a proiectului „Construcția variantei de ocolire Suceava Faza-I” este 15 decembrie 2018.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.