Multe firme mici isi pun intrebarea daca pot sa sustina din punct de vedere financiar o strategie SEO cu servicii de calitate. 

Iata raspunsul specialistilor de la SEO Agency Bucuresti: „Cu siguranta. Nu doar ca isi permit, dar ar trebui sa colaboreze cu o agentie seo pentru servicii de optimizare a site-ului„.

Ce servicii seo ofera o agentie?

1. Cercetarea pietei pe care activeaza clientul

Inainte de a intreprinde orice actiuni de optimizare, o agentie seo va cerceta firma respectiva, clientii si concurentii sai, produsele si serviciile pe care le ofera etc. 

2. Analiza SEO

Aceasta analiza are ca scop identificarea pozitiei actuale a site-ului dumneavoastra. Ce trafic exista pe site? Unde apare site-ul dumneavoastra in rezultatele motoarelor de cautare? Iata doar cateva intrebari cheie la care un audit seo ar trebui sa ofere raspuns. De asemenea, o analiza SEO cuprinde informatii despre backlink-uri, advertoriale sau articole seo care duc catre site-ul dumneavoastra.

3. Dezvoltarea unei strategii seo

Dupa ce se cunosc informatiile de mai sus, agentia seo poate trasa niste obiective clare si o strategie seo coerenta pentru site-ului respectiv.

4. Documentarea asupra cuvintelor cheie relevante pentru site-ul si afacerea dumneavoastra

Aceasta este o etapa extrem de importanta, astfel ca specialistii seo o vor privi cu maxim angajament. De ce? Pentru ca acum se aleg cele mai bune cuvinte cheie pentru site-ul dumneavoastra. Daca alegerile nu sunt inspirate, intreaga strategie seo poate fi compromisa.

Ce sunt cuvintele cheie?

Aceste cuvinte sau expresii transmit motoarelor de cautare mai multe semnale despre site-ul dumneavoastra. Agentia dumneavoastra ar trebui sa vizeze cuvinte cheie relevante, cu un volum mare de cautare si o concurenta scazuta. Desi in teorie acest lucru poate parea simplu, in practica nu este deloc asa. De aceea, multi proprietari de site-uri care cred ca pot alege ei singuri cuvintele cheie relevante pentru afacerea lor, ajung la concluzia ca decizia nu a fost una completa. 

5. Optimizarea site-ului

Dupa stabilirea cuvintelor cheie ce descriu cel mai bine afacerea si produsele pe care le oferiti, in continuare agentia seo se va concentra pe optimizarea site-ului propriu zis. Cuvintele cheie vor fi utilizate pentru a crea structura site-ului, titlurile paginilor si meta-descrierile. In plus, exista o multime de amanunte de ordin tehnic care trebuie verificate si puse la punct. Cei mai buni specialisti seo vor sti sa va recomande tehnici practice prin care puteti reduce rata de bounce-ingi in site si implicit cresterea angajarii utilizatorilor (care vor ramane mai mult pe site-ul dumneavoastra). 

6. Optimizarea in afara site-ului

SEO nu se refera strict la actiunile de optimizare a site-ului dumneavoastra, ci mai are o componenta la fel de importanta. O agentie seo va sti cum sa lucreze in afara site-ului pentru a produce efecte pozitive asupra acestuia. 

Componenta SEO-off page, cum o numesc cei familiarizati cu domeniul seo, implica crearea de backlinkuri externe, solicitarea recenziilor si review-urilor din partea clientilor, publicare de continut de calitate pe domenii cu autoritate sporita si in retelele de socializare. Scopul principal este de a raspandi vorba „ca site-ul dumneavoastra ofera produse si servicii de calitate, care merita vazute si chiar comandate”.

7. Agentia seo are copywriteri si content writeri cu experienta 

Acestia vor dezvolta continut de cea mai buna calitate pentru site-ul dumneavoastra. Informatiile vor fi consistente, prezentate intr-un mod unic si utile pentru potentialii clienti. 

8. Analizarea operatiunilor de optimizare seo

Ultimul task din responsabilitatea unei agentii seo este legat de analiza si raportarea efectelor produse, in urma actiunilor seo intreprinse. 

Poate o firma mica din Romania sa plateasca pentru aceste servicii seo?

Raspunsul celor de la Seoagency este foarte clar. Serviciile seo nu se adreseaza exclusiv firmelor mari, cu site-uri complexe, concurenta puternica si mii de produse oferite. Un startup sau o firma mica ar trebui sa includa si ea in strategia de crestere serviciile seo, pentru ca preturile pentru pachetele basic sunt accesibile. In plus, investitia se amortizeaza. 

La seoagency.ro firmele mici care vor sa inceapa o colaborare cu specialistii seo pot opta pentru un abonamen, sau mai nou pot cumpara direct advertoriale fara a mai fi nevoie de un abonament. SEO aduce mai multi clienti pe site-ul dumneavoastra, genereaza mai multe comenzi, va face brandul mai vizibil in motoarele de cautare si pe retelele de socializare, produce continut de calitate ce ramane pe site-ul dumneavoastra sau pe site-urile cu link spre afacerea dumneavoastra. 

Avand in vedere efectele benefice pe care le produce seo, cu siguranta, investitia va fi acoperita in timp.

Isi permite o firma mica din Romania sa plateasca servicii seo?

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.