La disciplinele matematică, limba română, chimie, biologie și limba engleză nu se mai găsesc profesori pentru meditații de luni bune, ei fiind ocupați în princi­pal cu elevii care au de susținut în acest an sau anul viitor examene naționale, scrie Edupedu.ro.

În cazul părinților insistenți, aceștia au făcut liste de așteptare, urmând ca din vară să înceapă meditațiile cu alte serii de elevi, dar chiar și așa sute de copii au fost nevoiți să se descurce fără ajutor particular la lecții, teme sau pregătire pentru examene.

Chiar și preșcolarii au fost afectați de perioada online-ului, însă cei din grupele mici și mijlocii au avut timp să mai recupereze ceva pe parcurs, în timp ce copiii care au intrat în clasa pregătitoare nu prea, scrie ziarul din Suceava.

„Anii trecuți aveam în clasa pregătitoare copii care știau deja să scrie și să citească. În toamnă am găsit în clasa mea copii care nu știau să numere până la 10, nu știau să picteze, să decupeze, lucruri care se învață în grădiniță. Munca din acest an școlar a fost mult mai grea și mai intensă și a fost nevoie să implicăm și părinții, să lucreze cu copiii suplimentar și acasă, pentru a recupera ce s-a pierdut anul trecut”, susține o învățătoare din municipiul Suceava.

Potrivit unui sondaj efectuat de Organizația Salvați Copiii România, aproape 60% dintre elevi fac meditații la cel puțin o materie, după doi ani de pandemie, restricții și cursuri online, relatează edupedu.ro.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.