Preşcolarii din 37 grădiniţe din judeţul Suceava şi 6 din judeţul Botoşani, în colaborare cu asociația Kult-Art condusă de Nicoleta Dăneasa, au confecţionat, împreună cu cei 310 profesori, educatoare şi părinţi, mărţişoare pe care au scris  urări, mesaje specifice evenimentului, izvorâte din inocenţa vârstei.

Cu toată dragostea şi bucuria, cei 5.229 de preşcolari participanţi, vor oferi mărţişoarele cetăţenilor din judeţul Suceava, şi Botoşani în cadrul campaniei judeţene „Un gând bun de mărţişor”, astfel:

  • Suceava – copiii grădinițelor Gulliver, A.B.C., Ţăndărică, 1-2-3, Prichindel, Aşchiuţă, Albinuţa, Pinochio, Maria Montessori, Piticot, Obcini, Sfântul  Ioan cel Nou de la Suceava
  • Fălticeni – copiii Grădinițelor Voinicelul, Scufiţa Roşie, Lizuca, Alice, Pinocchio, Dumbrava minunată, Licurici,
  • Rădăuți – copiii Grădinițelor Prichindelul, Micul Prinţ, Albinuţa, Sf.Treime, Pinocchio, Arlechino
  • Gura Humorului – copiii Grădiniței Paradisul Piticilor, Căsuţa Piticilor, Lumea copilăriei,
  • Rădăşeni – copiii Grădinițelor din cadrul Școlii Gimnaziale Rădăşeni şi Lămăşeni
  • Moldoviţa –copiii grădiniţei Isteţel
  • Siret- copiii grădiniţelor Luminiţa şi a Şcolii Generale „Petru Muşat”
  • Dolhasca- copiii grădiniţei din localitate
  • Ipoteşti- copiii grădiniţei din Ipoteşti
  • Cajvana- copiii grădiniţei nr. 1 Cajvana
  • Câmpulung Moldovenesc- copiii grădiniţei „Floare de Colţ”
  • Dumbrăveni- copiii grădiniţei „Dumbrava minunată” Dumbrăveni
  • Dorohoi- copiii grădiniţelor nr.2,6,8,10 şi Alba ca Zăpada şi copiii grădiniţei nr.2 Dumbrăviţa

Preşcolarii vor trăi bucuria de a dărui în comunităţile în care trăiesc şi vor transmite un gând bun trecătorilor, reprezentanţilor autorităţilor locale, funcţionarilor din Primăriile din localităţile de provenienţă.

Campania „Un gând bun de mărţişor” se află la a treia ediţie, iar prin scopul şi obiectivele acesteia se aliniază ţintelor strategice ale grădiniţei, care fac referire la „promovarea unei culturi organizaţionale bazate pe competenţă, profesionalism activ, disciplină asertivă, comunicare bidirecţională, iniţiativă, generatoare de performanţă durabilă”, precum şi la „creşterea vizibilităţii grădiniţei în comunitate prin dezvoltarea parteneriatelor educaţionale locale, judeţene, naţionale, în vederea îmbunătăţirii prin experienţe noi a calităţii managementului instituţional”.

Campania urmărește formarea unor comportamente prosociale, menite să ducă la dezvoltarea sentimentelor  de apreciere, de respect a comunităţii faţă de ideea de a dărui, de sensibilitate, de empatie a preşcolarilor faţă de adulţi.

„Dorim să întipărim în mintea preșcolarilor că un gest frumos, un gând bun așa cum spune și numele campaniei, nu necesită decât puțină muncă, bunăvoință şi bucuria de a dărui.

Sperăm ca cetăţenii care vor avea onoarea să primească tradiţionalul mărţişor şi un surâs inocent de copil, să se oprească un moment din drumul lor şi  să primească darul simbolic, zâmbind a aducere aminte, deoarece astăzi, valoarea martişorului începe să fie dată doar de creaţia artistică. Noi, cei 5299 de preşcolari, am pus alături de mărţişor şi suflet, şi-l dăruim în comunitatea în care ne-am născut, căreia îi aparţinem şi pe care o respectăm”, au transmis organizatorii campaniei.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.