DRDP Iași a anunțat că, în prezența reprezentanților CNAIR, DRDP Iași, constructorului și ai IPJ Suceava – Serviciul Rutier, miercuri, 11 octombrie, a avut loc inspecția preliminară a lucrărilor de amenajare a variantei provizorii la podul peste râul Suceava de pe DN 2H,  de la Milișăuți.
Construită din tuburi din beton precomprimat, varianta provizorie va fi destinată traficului ușor pentru riverani (autovehicule cu masa totală maxim autorizată sub 3,5 t), aceasta fiind prevăzută cu parapet de protecție unidirecțional și trotuar pentru pietoni, traficul urmând să se desfășoare pe un sens, alternativ, dirijat prin semafoare.
 
DRDP Iași a precizat că, pentru restul categoriilor de autovehicule, traficul se va desfășura conform planului de management al circulației aprobat de IGPR pentru proiectul de reabilitare a podului de pe DN 2H, km 4+776, Milișăuți.
 Urmează ca, în zilele următoare, Poliția Rutieră și constructorul să finalizeze amplasarea semnalizării rutiere și deschiderea circulației pe varianta provizorie din tuburi, preconizată pentru joia viitoare (19 octombrie 2023).
 Concomitent, constructorul desemnat prin contract (SC Test Prima SRL) va începe demersurile pentru închiderea podului principal peste râul Suceava în vederea lucrărilor de reabilitare, cu dirijarea traficului greu pe traseele aprobate de IGPR:
Pe relația Milișăuți – Rădăuți și retur:
 DN 2H, km 0+000 inters. DN 2, km 457+100, Iacobești – DN 2 (Românești – Bălcăuți) – inters. DN 2, km 471+785 cu DN 17A, km 83+315 – Bălcăuți – DN 17A (Dornești – Rădăuți)
Pe relația Solca – Rădăuți – Suceava și retur:
 DN 2K (Solca – Milișăuți) inters. DN 2H, km 7+000 – DN 2H (Milișăuți – Rădăuți) – DN 17A (Dornești – Bălcăuți) – DN 2 (Bălcăuți – Românești – Suceava)
Ar putea fi o imagine cu drum

7 Responses

  1. mihai grigore

    : revista floare albastra = blue: retinem _ create variante de ocolire _ pentru trafic greu__ asta inseamna _ alaturi de semnalizari rutiere_ monitorizaare electronica si umana { personal de specialitate } _ in augumentare subroutine de cerculatie__ informatii corecte si solutii in time real __ inclusive _ posibile tractari___ servicuri___

    Răspunde
  2. mihai grigore

    : microconferinta de presa __ putea fi si un pod de pontoane ?__ trebuie sa firm pregatiti si acest sens_ trebuie sa fim pregatiti in toate sensurile___

    Răspunde
  3. mihai grigore

    : concluzii finale __ recalibrare calculat structura de rezistenta poduri si drumuri _ pentru trafic greu__ inclusiv stalpii de inalta tensiune pentru delta v( viteza vantului)= tornade___

    Răspunde
  4. mihai grigore

    : mihai grigore- poet.editor.scientist_ 2h44’am_13octombrie 2023_ asa sa be ajute dumnezeu!*:

    Răspunde
  5. mihai grigore

    : soseaua suceava- {bosanci}_falticeni- bucuresti____ / bosanci – cumparatura /[ intersectie cu[ bosanci – ponoare ] si [bosanci _podet aval al doilea iaz stavarachi _ _biserica lem sfanta parascheva__ punct de Intersectir drum national_ biserica noua cumparatura_ luciu iazuri ___ gura humorului – drum___ si in feed back- pod prelipca bosanci – aeroport „stefan cel mare si sfant suceava”___decided structurare circulars si etajata a ancestor 2 puncte de intersectie drumuri locale _2_ drum national _ unul_ ____

    Răspunde
  6. mihai grigore

    : cu trotuar__intre cele doua puncte _ pe partea dreapta _dinspre suceava sore falticeni __ = considerate si traffic pietoni _ alaturi de carute _ tractoare__

    Răspunde
  7. mihai grigore

    : rezumat_ vedem in over type al traficului intern cu cell u.e. si euroatlantice_ cu note __in matrice_de structurare specifice a intensiunilor si extensiunilor de traffic rutier __ si ___ feroviar____

    Răspunde

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.