Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, a anunțat că s-a finalizat forajul, adică studiul pedologic, pe întregul tronson Pașcani – Suceava al autostrăzii A7, cu o lungime de 60,5 km.

Acesta a amintit că, de fiecare dată, Consiliul Județean Suceava s-a implicat nemijlocit în sprijinirea elaborării studiului de fezabilitate pentru tronsonul Pașcani – Suceava – Siret al A7.

„S-a finalizat ultimul foraj, pe acest tronson executându-se 12.300 m liniari de foraj (profiluri de sol). Pe acest tronson analizele de laborator sunt finalizate în proporție de 90%. Demersurile făcute de Consiliul Județean Suceava pentru continuarea A7 până la Siret au dat roade.

Astăzi există finanțare europeană prin Programul Operațional Transporturi (POT). Negru pe alb sunt sume direct aprobate pentru acest tronson. Doar tronsonului Pașcani – Suceava îi este alocată suma de 426 milioane euro. Profilul transversal al autostrăzii prevede 2 benzi pe sens, de 3,75 m fiecare, bandă de urgență de 3 m pe fiecare parte și cu separatoare de sens de 3 m lățime. Pe acest traseu avem 5 noduri rutiere.

Primul este la intersecția A7 cu A8, în localitatea Heci, din județul Iași, apoi la Dolhasca, Roșcani, Dumbrăveni și la Aeroportul Internațional „Ștefan cel Mare” Suceava. Sunt prevăzute două centre de întreținere a autostrăzii, trei perechi de parcări de scurtă durată, 72 de poduri, din care 16 peste 100 m și un viaduct de 1.050 m în localitatea Gâștești, Pașcani.

Raportul arheologic pentru tronson a fost avizat de Direcția Județeană de Cultură, se lucrează la studiul de impact pentru mediu și cursurile de apă. Estimăm că acestea se vor finaliza la începutul lunii iulie. Cu sprijinul primăriilor, se lucrează la identificarea proprietarilor de teren pentru a fi despăgubiți prin hotărâre de guvern și deja s-au identificat gropile de pământ de împrumut pentru construirea autostrăzii. Avem aceste date pentru că săptămânal ținem legătura cu reprezentanții CNAIR și ai firmei de proiectare, iar acolo unde a fost nevoie ne-am implicat pentru a debloca situația. Sperăm ca, în a doua parte a acestui an, CNAIR să scoată la licitație tronsonul Pașcani – Suceava pentru execuție. Cea mai importantă lucrare de până acum, forajele, au fost finalizate”, a subliniat Gheorghe Flutur. 

9 Responses

  1. mihai grigore

    : sunt doua linii care interfereaza_ suceava – iasi si bucuresti- suceava- cernauti:

    Răspunde
  2. mihai grigore

    : balti. hidrocentrala prut -{ aeroport} ._suceava_.cet ii- bosanci. pod semiinelul zonei metropoliane suceava s- e- coronet.gura humorului- cheile bicazului :

    Răspunde
  3. mihai grigore

    : cerna voda iii&iv_ inelul ilfov am capitalei – suceava_ c.e.t. ii – cernauti:

    Răspunde
  4. mihai grigore

    : =secvente de cale ferata electrificata_ h2o calda pe inelul{ ilfov} _ i_{ suceava_ cernauti_ balti_ chisinau_ iasi_ suceava}_ c.e.r.n.&n.a.s.a.:

    Răspunde
  5. mihai grigore

    : blue page _ sateliti virtuali_ ARPA net_ 10: secvente de control spatial al functiilor implementate:

    Răspunde
    • mihai grigore

      : mihai grigore- poet.editor.scientist_ 9h28’am_29april 2023:asa sa ne ajute dumnezeu!*:

      Răspunde
  6. Ion Neculce

    Domnul Flutur se află în continuare în situația cocoșului care crede că nu s-ar mai face dimineața,dacă nu ar cânta el,cu noaptea-n cap,cucurigu! Dar problema nu este ce crede el,Flutur,ci este aceea că mai există și niște puicuțe și niște claponi din presă care îl și cred! S-o fi închis sezonul la balurile gospodarilor,nu mai există hudițe să-și facă dumnealui poze cu lopata ? I-o fi secat filonul artistic la strigături și țâpurituri? Vrem să aflăm!

    Răspunde

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.