În acelaşi timp, clienţii din România reprezintă 10% din totalul pasagerilor ce au ales să-şi rezerve vacanţele sau city-break-urile cu Wizz Tours. Pe de altă parte, în 2016 aceeaşi platformă de călătorii a vândut în ţara noastră cu 650% mai multe pachete de călătorii decât anul precedent.
Prețurile atractive, dar și selecția vastă de oferte de cazare – Wizz Tours oferă peste 30.000 de locuri de cazare de la apartamente pentru bugete mai reduse până la hoteluri de lux de 5 stele, dar şi peste 150 de destinaţii – sunt factorii cheie pentru români în luarea unei decizii de călătorie. Suma maximă plătită pentru un pachet zbor şi cazare a fost de 4,400 de euro ⃰, iar cea minimă de 25 de euro ⃰, în timp ce valoarea medie a unei rezervări pe site-ul wizztours.ro a fost de 570 de euro sau 244 de euro per persoană. 45% dintre turişti au preferat hoteluri de 3 stele şi 33% pe cele de 4 stele, iar vacanţele au avut o durată medie de 4,3 nopţi.
Într-un clasament al destinaţiilor preferate de români, Roma ocupă primul loc urmată de Malta, Dubai, Barcelona, Cipru, Veneţia, Lisabona, Paris, Milano şi Londra. În acelaşi timp, top 10 al ţărilor favorite arată astfel: Italia, Spania, Malta, Emiratele Arabe Unite, Cipru, Portugalia, Franţa, Marea Britanie, Suedia şi Ungaria.
„71.000 de clienţi au ales pachetele de călătorie Wizz Tours şi le mulţumim. Ne bucurăm să vedem că din ce în ce mai mulţi turişti din România preferă modul nostru inovator de rezervare a vacanţei sau a city-break-urilor: zbor şi cazare, dar şi servicii de călătorie pe care le dezvoltăm continuu – asigurare de călătorie, închirieri auto, transfer de la/către aeroport, tururi şi diverse alte activităţi recreative, inclusiv bilete de intrare. Pentru acest an, ne păstrăm scopul de a livra o varietate mare de servicii, de a propune noi destinaţii şi de a lăsa clienţilor libertatea de a alege pachetul care li se potriveşte cel mai bine”, a declarat Istvan Csanalosi, directorul general Wizz Tours.
Lasa un raspuns