Funcționarii din sistemul public sucevean vor învăța să socializeze pe rețele precum Facebook sau Tweeter. Desfășurată în cadrul proiectului „Transparență și calitate în administrația publică prin social-media”, această acțiune își propune consolidarea comunicării dintre administrația publică și cetățeni.

Întrucât este cunoscut faptul că există un mare deficit de comunicare între organele de conducere la nivel local și popor, Asociația „Asistență și Programe pentru Dezvoltare Durabilă Agenda 21”, în parteneriat cu Agenția Națională a Funcționarilor Publici, a decis punerea în aplicare a unui plan de acțiune ce are ca scop îmbunătățirea nivelului de comunicare și înțelegere a problemelor poporului, pentru a crește eficiența nivelului administrativ.

Astfel, funcționarii publici vor învăța să promoveze și să comunice prin intermediul acestui sistem, în așa fel încât să crească gradul de informare și participare a cetățeanului în procesul decizional și o calitate crescută a serviciilor oferite de aceste instituții.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.