Începând cu data de 20 mai 2019 transmiterea registrului de evidență a salariaților în format electronic va putea fi efectuată numai pentru fișiere de tip .rvs generate sau validate prin versiunea 6.0.6 a aplicației Revisal.

Angajatorii care în prezent utilizează versiunea 5.0.8 a aplicației, în mod obligatoriu, îşi vor instala mai întâi versiunea 6.0.5 după care vor putea instala versiunea 6.0.6. 
Pentru actualizarea aplicației Revisal este recomandat să urmați instrucțiunile cuprinse în Ghidul de instalare şi utilizare a noii versiuni. Pentru securitatea datelor, este indicat ca înainte de orice operaţiune legată de instalarea unei noi versiuni a aplicaţiei Revisal, să efectuați o copie de siguranță a bazei de date, accesând butonul „Salvare baza de date”  sau „Export angajator” din meniul „Instrumente”.

În cazul în care angajatorii întâmpină dificultăți în instalarea versiunii 6.0.6 – Reges, se pot adresa Serviciului Informatică al Inspectoratului Teritorial de Muncă Suceava.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.