Începând cu toamna acestui an, sucevenii vor putea beneficia de un nou serviciu ce va fi pus la dispoziție de către Primărie. Este vorba de aplicația Suceava Alert care va ajuta ca sesizările privind diferite avarii sau inconveniente create în oraș să ajungă mai repede la autoritățile competente și să fie rezolvate.
Potrivit viceprimarului municipiului Suceava Lucian Harșovschi, în prezent, sucevenii s-au obișnuit să posteze totul pe rețelele de socializare și să nu anunțe autoritățile competente. De aceea, în sprijinul lor, va fi creată această aplicație.
„În momentul de față, rețelele de socializare și aplicațiile sunt în top și, din nefericire, nimeni nu mai sună la Primărie, la ACET, la Thermonet atunci când apare o avarie sau o problemă. Cetățenii fac o fotografie și o postează pe internet. Nu zic că este rău, dar e important ca aceste informații să ajungă acolo unde trebuie, mai precis la cei care pot interveni să repare ceea ce s-a stricat. De aceea, din toamna acestui an, într-un termen de 40 de zile, municipiul Suceava va avea o aplicație, Suceava Alert, care va funcționa, atât pe Android, cât și pe IOS. Prin intermediul acesteia, după ce descarcă aplicația și se loghează, sucevenii vor putea transmite diferite sesizări și incidente din municipiu, atât nouă, cât și operatorilor serviciilor publice locale”, a explicat viceprimarul municipiului Suceava Lucian Harșovschi.
Proiectul va avea un meniu principal cu următoarele secțiuni: adăugare petiție, petițiile mele, respectiv profilul meu, dar și categorii de interes: străzi, spații verzi, mobilier stradal, iluminat public, salubrizare, siguranță și ordine publică, respectiv diverse.
De altfel, se vor putea încărcărca fotografii, se va putea identifica locația dispozitivelor care au activată această opțiune. De asemenea, acolo vor fi puse și numerele de telefon ale serviciilor cărora trebuie sucevenii să se adreseze.
Potrivit lui Harșovschi, proiectul va fi implementat în 40 de zile de la semnarea contractului și, timp de 12 luni, de la semnarea procesului verbal de recepție se va asigura mentenanța gratuită, în regim de garanție.
Lasa un raspuns