Intervențiile publice ale politicienilor s-au îndesit în ultima perioadă, iar cei care nu sunt ASTĂZI  la cârma județului și nu au nicio putere de a semăna fapte, ies în față pentru a aduna capital politic.

TRANSRARĂU este un drum tare bătătorit de politicieni, aceștia încercând să își imprime numele în asfaltul acestui proiect. Așadar, să ne amintim când a început ideea de a transforma un drum județean în unul care poate să se bată oricând cu Transalpina. 

„Firmele SC CF – Grup Colas Iaşi şi Calcarul SA Pojorâta au început lucrările de modernizare a drumului judeţean Pojorâta – Rarău. Prezent la începerea lucrărilor, preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a declarat că drumul a cărui modernizare a început  este primul drum turistic din judeţul Suceava care va fi reabilitat cu fonduri europene, asigurate prin Programul Operaţional Regional.
El a arătat că valoarea investiţiei este de 277 de miliarde de lei vechi, fonduri folosite pentru modernizarea a 15,8 kilometri de drum. Investiţia mai presupune refacerea a patru poduri, 39 de podeţe, construcţia a doi kilometri de ziduri de susţinere şi a peste un kilometru de apărări de maluri”, scria presa pe data de 14 August 2009.

Un incontestabil merit l-au avut și gospodarii comunei Pojorâta, care convinși de primarul lor, au fost un adevărat exemplu de omenie și înțelegere. Acești oameni au acceptat să își demoleze gardurile, să cedeze teren, în cazul în care acest lucru a fost necesar, și nu au cerut un leu recompensă și n-a existat nici măcar o singură persoană care să se împotrivească. Atât de unită a fost comunitatea de acolo!

Pe data de 15 noiembrie 2011, Pojorâta – Rarău, cel mai pitoresc drum din judeţul Suceava, a fost inagurat, investiția realizată de Consiliul Județean Suceava fiind un vis împlinit, mai ales pentru oamenii din zonă care sperau de zeci de ani să vadă acest drum transformat în realitate.

Valoarea investiţiei a fost de 277 de miliarde de lei vechi, fonduri folosite pentru modernizarea a 15,8 kilometri de drum. Investiţia a mai presupus refacerea a 4 poduri, 39 de podeţe și construcţia a doi kilometri de ziduri de susţinere şi a peste un kilometru de apărări de maluri.

CONTINUAREA TRANSRARĂULUI

Drumul realizat de Gheorghe Flutur și echipa sa a fost continuat de Cătălin Nechifor și echipa sa, de data aceasta, cu bani de la bugetul Consiliului Județean. 

Echipa care a câștigat Consiliul Județean în anul 2012 a continuat legătura cu vârful montan și a făcut legătura cu  Valea Bistriței.

Acest proiect a atras și beneficii politice, existând primari care au ales să treacă la partidul președintelui CJ de la acea vreme pentru acest proiect.

Astăzi, auzim frecvent în spațiul public câte o persoană care își arogă meritul acestui proiect, iar acest merit nu poate fi NICIODATĂ asumat de O SINGURĂ PERSOANĂ POLITICĂ, oricare ar fi numele ei.

Orice discurs care conține astăzi cuvântul TRANSRARĂU și nu cuprinde și întregul istoric de mai sus este doar un târziu și neînsemnat mod de a obține capital politic.

Același discurs fără istoricul real nu reprezintă altceva decât o dezamăgitoare dovadă de ipocrizie!

 

 

One Response

  1. DORIN

    BRAVO….PERFECT ADEVARAT–exista primar care a ales să treacă la partidul președintelui CJ de la acea vreme pentru acest proiect…. în anul 2012 s-a continuat din vârful montan și s-a făcut legătura cu Valea Bistriței….!!!!

    Răspunde

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.