Partidul Mișcarea Populară Suceava a transmis, printr-un comunicat de presă, care sunt principalele motive pentru care locuitorii județului ar trebui să voteze IOAN BOGDAN CODREANU, POZIȚIA 1 PE BULETINUL DE VOT.

Există cel puțin 3 motive principale:

1. Pentru ca modelul de succes al comunei Pojorâta, după 12 ani de realizări incontestabile, să poată fi extins la nivel județean și în fiecare localitate din județul Suceava;

2. Pentru că fosta (fostele) conduceri ale C.J., liberale și/sau PSD-iste, și-au dovedit ineficiența și incapacitatea politică și administrativă, în cei 30 de ani în care au condus într-o continuă bătaie de joc județul;

3. Pentru că nici Bogdan Codreanu și echipa sa și mai ales cetățenii județului Suceava nu mai pot suporta MINCIUNA CONTINUĂ a actualei conduceri ale C.J.

TOATE megaproiectele “realizate” și promisiunile deșănțate sunt doar propagandă ieftină. Pozele cu autostrăzi în spate, centuri ocolitoare “amețitoare” și tot felul de tuneluri, viaducte, pasarele și alte promisiuni sunt “fluturate” din 4 în 4 ani cetățenilor județului, fără nici o șansă de realizare a acestor proiecte în următorii…20 de ani!

Chiar și marile “realizări” ale lui Flutur, “trâmbițate”(la propriu și la figurat) de vreo 10 ani peste tot, sunt…gargară ieftină, dar pe bani mulți (banii poporului).

De exemplu, proiectul “Hai în Bucovina”, care chipurile a atras milioane de turiști pe meleagurile bucovinene. Turiști care parcurg drumul de la Suceava la V. Dornei în…4 ORE!!! Turiști care pe traseul Suceava-Vatra Dornei nu găsesc pe marginea drumului nici măcar O SINGURĂ PARCARE amenajată corespunzător, cu toalete și tot ce înseamnă o parcare modernă.

Un alt “megaproiect” care este o minciună de la cap la coadă este “Produs în Bucovina”, minciună la care participă de ani buni și câțiva (mereu aceeași) afaceriști bucovineni, care împreună cu Președintele C.J., “eternul” Gheorghe Flutur, mint cu nerușinare o țară întreagă, sau chiar și în afara țării, pe la diverse festivaluri internaționale.

Câți din cei care profită de acest brand, “Produs în Bucovina”, brand creat cu contribuția substanțială a C.J. Suceava, tot din bani publici, vând produse din Bucovina? Adică să fie TOTUL din Bucovina: materia primă, procesarea și ambalarea, nu doar…etichetarea. Pentru că exact asta se întâmplă, aceste produse ar putea eventual să se numească “afumat în Bucovina”, “etichetat în Bucovina”, sau “plimbat prin Bucovina”. Cum să primească țăranii/fermierii Suceveni un preț corect pe produsele lor, produse de o calitate superioară, dacă se vinde MINCIUNA cu ajutorul celor care ar trebui să-i ajute pe aceștia, nu doar să-i păcălească din 4 în 4 ani!

Ioan Bogdan Codreanu și echipa sa nu vor mai permite nimănui să-și bată joc de micii producători locali, cei care pot scoate pe piață produse de o calitate deosebită: mere, ouă, lapte și produse lactate, carne și preparate din carne, etc., piață care este acum acaparată de cei care vând în Bucovina mere din Polonia, lapte din Ungaria, carne congelată din Argentina ș.a..

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.