Președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, a informat că se lucrează intens la drumul Panaci-Bilbor, tronson de 6 kilometri care va scurta distanța de la Vatra Dornei la București cu 110 kilometri.
„Profităm de vremea bună din această perioadă și, cu bucurie, anunț că se lucrează zi lumină între Panaci și Bilbor pentru a se asfalta tronsonul care a mai rămas. Se lucrează la acest tronson de 6 kilometri, după care încep serpentinele pentru Pasul Bilbor.
Sucevenii trebuie să știe că în primul meu mandat am făcut investiție pe bani europeni, 22 de kilometri, în acest mandată – asfaltăm șase kilometri și avem bani și pregătită documentația pentru ultimii 3,7 kilometri și acest drum de peste 40 de kilometri de la Vatra Dornei până aproape de Toplița este o scurtătură cu avantaje excepționale pentru zona Dornelor în ceea ce privește turismul”, a declarat președintele Flutur.
Iaca,degrabă (deîndată,ar zice KWJ…) se termină această prostiutantă campanie electorală cu miză străină ,acușica nu mai are nici asfalt nici ce mai asfalta,iarăși îi rămân cei 3,7 km de drum Panaci –Bilbor din bozgorime pentru viitoarea campanie electorală (în rezerva de colonel,desigur…) epuizează,cumva,și chestiunea autostrăzilor ,termină sezonul de cerut,de semnat,de arătat,de pozat,de târșât igurakakuru,de etalat buhăieli,buhăiți,hoți,acoperiți cu bască și fără bască,smintiți întru cele de cuviință politice,mitomani,grandomani,demagogi,impostori,gauleiter,sociopați lăcrămoși,canalii,canale,străzi,hudiți,locuri de joacă,parcări rabatabile,jurnaliști tecemiști&ungekuriști,aeroporturi,trâmbițe,izmene naționale,martiri,marturisitori,kurve,kurvoi,vile și viloace,hacienda,de legeferenda,cască,bască,mască,geacă portocalie,drumul neasfaltat al lui Stefan cel Mare,lopata de servit kkt pedelistic,toate ale fluturismului matur….
…Si n-am apucat să consemnăm câteva performanțe ,inclusiv stilistice,atemporale, care vor rămâne veșnice,indiferent câte mandate va avea Flutur (cele de arestare nu se pun,deocamdată,vom vedea de ce,mai încolo,care apucă!)
Cum ar fi aceste neprețuite ode,din altă campanie elctorală,strămoașele articolelor și odelor deșănțate din jurnalele de astăzi,unde nu mai ai loc de poza și saga despre Flutur,cum a venit/parvenit el și a lăsat/luat/reluat Bukowina pe locul 41 in topul unităților administrativ-teritoriale,la avere,la nivel de trai,insă noi nu ne dăm seama ,de proști ce suntem,să vină din nou,să ne asta!
Eu personal am avut o revelație cu doi craci,două sensuri,adică: unul imi zice că Flutur iși scria el insuși aceste ode,el chiar pretinde că ar avea ceva talent,iar al doilea că autorul ar fi marele poet,eseist,memorialist,C.V.,acest moș crăciun milițian,pe care il mănâncă in partea din spate a kurului diferite talente…
MARIA LOGHIN -SUCEAVA
Frunza verde si-o lalea
Te votez pe dumneata
Gheorghe Flutur gospodar
Om harnic si plin de har
Ca sa crape usl-istii
Pnl si Psd-istii
Sa-i trimiti la inchisoare
Ca sa nu mai vada soare
Arda-i focu de baditi
Putori si parveniti
Care minciuni multe au turnat
Si ne-au bagat in cacat.
Numai ne-au impozitat
Ne-au mintit si ne-au lasat.
MARIA LOGHIN -SUCEAVA
Un tambal si-un microfon
Tare rage Kitrofon
Ca iubitii din USL
Ii injura fetele
Baietii si babele
Si-om iesi la Consiliu
Sa strigam
Nechifor HUO, Huo
Du-te acasa copcil tont
Lenes si bagabont
Nu faci nica-Bucovina
Esti putoare , batuti-ar vina!
Kitrofon handicapat
Nu mai scrie cu rahat
Ca te rade un-treg sat
CAt esti de retardat.
Pupa-l pe Nechi un picut
Da stii unde ,
IN CURUT!!!
MARIA LOGHIN -SUCEAVA
In frumoasa Bucovina
Cu aroma de slanina
De vin fiert si de jumari
Vin romani de peste mari si tari.
Si in prag de sarbatoare
Vreau sa va fac o urare
Sa va luminati la minte
Ca Nehifor nu-i cuminte.
Suceveni sa nu uitati
Pe Flutur sa il votati.
Numai el este salvarea
Sufletul si alinarea
Bucovinei mele dragi.
De aceea,nu ne putem lăsa nici noi,să zicem ceva din drâmbă,inainte de finele campaniei electorale,astfel:
In domnia lui Flutur/propaganda merge șnur/are-un look fără cusur/n-ai zice că-l doare-n kur/și pe nări scoate abur/împuțind aerul pur/cu minciuni de prost augur/de la prunc la om matur/să mai iasă înc-un tur/demagog dar și sperjur/să trăiască în huzur/și de vulg să-l doară-n kur/gauleiterul Flutur/colonel dreapta-mprejur/să se-audă pân’ până la Ruhr/la Angela și retur/JaWohl,lele,ich bin durch…
Insă nu am putea incheia fără o capodoperă imagistică (nene de la SuceavaLive,dacă nu o publici,atâta pagubă!) una care este destinată,predestinată,de fapt,unei veșnicii care s-a născut la sat,și anume la satul Botoșana…
http://prntscr.com/umi4ss
…Cu următoarele precizări:
Cam prin anii ’50 – ’60,in satele de pe Valea Sucevei, flăcăii iși făceau poze lângă bicicletă,cu mâneca de la cămașă suflecată,ca să se vadă in poză ceasul tip RUHLA sau POPEDA… Era o problemă,că bicicleta era împrumutată pentru poză,nu oricine avea așa un vehicul minunat,trebuia aprobare de la Sfat&Meliție,era nominală și valabilă doar câteva luni… Orice asemănare cu poza lui Flutur,in costum Armani,cu botnița pe care scrie A7,sugerând că pe harta s-ar afla schița unei autostrăzi,deci nu drum expres,nu drum pentru șoldoveni săraci și proști, așa cum îi vede frau Angela,este,desigur întâmplătoare!
Über alles,George,mandate mai sunt,pădurea mai are câțiva copaci/bușteni de belit și dat la export…
Chiar această poză,un ritual obișnuit pentru un mincinos sociopat notoriu,conține o concentrare de fake news… Vedeți afișul din dreapta-sus,din imagine:
http://prntscr.com/umykpl
…n-a fost semnat nici un „contract” pentru „autostrada” Siret – Suceava – București…
CNAIR,care este autoritatea în materie,a semnat actele pentru un studiu de fezabilitate, unul dintre numeroasele studii de până acuma,o procedură birocratică obișnuită pentru o porțiune din drumul expres ,care drum expres rămâne, in orice variantă,pe secțiunea Siret-Suceava-Pașcani… De ce ar fi o zi istorică pentru Suceava? Precedentele sau viitoarele studii de fezabilitate ce caracter vor avea? Există însă un precedent istoric și jenant și dezgustător: In timpul tulburărilor studențești de la Iași,din 1923,provocate de legionari,excedate de violența și persistența acestora,chiar in condițiile autonomiei universitare,autoritățile au decis inchiderea Universității si inghețarea anului universitar… In octombrie 1923,„Căpitanul”,studinte în drept,a spart lacătul de la intrarea in universitate cu barda… Apoi au proclamat o nouă eră universitară,acea zi a devenit„istorică”,urmând a se socoti inceputul învățământului universitar ieșean doar de la acea dată…In felul lor,acei zurbagii penibili erau nește „populari” avant la lettre…
Ca sa nu mai spunem de altele: drumul Panaci – Bilbor era „inaugurat”,exact in aceeași termeni băloși,la 19 noiembrie 2010…Cine tăia panglica,cine scurta cu 110 km. etc…? Se vede ușor pe Google… A mai fost o inaugurare,ar urma a treia,toate „scurtează”,toate pun Bukowina pe hartă,toate… Ce a fost insă cu acel drum,de la inceput? Domnul Flutur făcea echipă,pe atunci,cu astăzi discretul domn Dumitru Pardău,un fel de tartor al economiei zonei,așa cum se întâmplă cu tot clanul Pardău ,nu mișcă nimic ,că lapte,că apă minerală,că fân,că vacă,fără știrea lor… Cei 22 km. de drum asfaltat care ar reduce,care sunt un fel de dar la Bucovinei,cum este Nilul pentru Egipt,au fost făcuți in pripă,exact ca astăzi,până la zona de contact cu ungurimea… Acolo s-au poticnit sau poate că nici nu a existat,cu adevărat,intenția de a termina ceva,pentru că – se știe – ungurii au planurile lor,drumurile lor,ordinele lor de la Budapesta,nu de la col(r) Flutur,despre care nu se știe ezact dacă îi dă ordine măcar lui Balan,dzicu unii că ar fi ca in bancul cu Maria care spăla rufele la râu,dar in apă se vedea invers…
Casă ce? Ca să circule camioanele cu apă minerală imbuteliată,alte utilaje grele,ale unei anumite firme cu patron făcut in mai multe locuri,în sfidarea principiului ubicuității,născut ici,crescut colea,grădinița pe la greci,școala pe la Paris,domiciliul prin Elveția,ce să fie,ce să fie,ghici ghicitoarea mea? Și nu numai a mea,vedeți presa vremii… In scurt timp extraordinarul by-pass rutier spre Ardeal,care scurta (scurtează…) cu 110 km. ceva ce numai Flutur&Pardău știu,s-a macinat,a crăpat,întrebări fără răspunsuri,cât de grele erau camioanele,cine a confecționat drumul,altele… S-a aflat că era la mijloc un confectioneur de drumuri din Botoșani,un domn Conțac,parcă,inainte făcea cămăși,a fost și pe la PSD,apoi a trecut de partea poporului,la PDL,să facă drumuri ,dintre acelea care scurtează,ciclic,distanța dintre Bucovina și Ardeal cu câte 110 km.,incât stai și te intrebi dacă nu cumva ardelenii ne sunt datori ,după atâtea scurtături , cu vreo 330 km. de drum betonat…
Detaliu picant:Domnu Dumitru Pardău este nașul unui anume MRU,care a fost el sef la un serviciu insetat de apele minerale din zona Dornelor,preten bun cu elemente ale statului austriac,nevasta sa era plătită cu multe mii de euro pe lună de către o firmă cu bască,nemțească,evident,în timp ce dumnealui presta pentru statul român in funcții incompatibile… Ei,ăla care era topit după vaca Kobe,după bauturi fine,toate pe bani mulți,ăla care a fost ministru de externe și a mermelit miliardele Fundației Gojdu,făcându-le cadou Ungariei…
Și care a dispărut,s-a imbolnăvit brusc,ca și domnul Pardău,s-au dat la fund,cum se zice,mai o gură de apă,mai una-alta…
Internetul geme de poze cu Flutur taind panglici de ianugurare a drumului Panaci-Bilbor,aș paria că o sa taie din nou cam pe la alegerile parlamentare…
Că acuma a fost blocat pe asfaltări,cu ședințe foto.