Majoritatea iubitorilor de parfumuri își caută în permanență aroma ideală, deoarece mărcile mondiale ne pun la dispoziție o gamă impresionantă de compoziții clasice, moderne, ușoare sau intense. Desigur, riscul de a da greș este unul foarte mare, însă este aproape imposibil să te abții! Iar în cazul respectiv, testerele devin o soluție perfectă!

 

Ce este un tester?

 

Testerul este un fel de carte de vizită a unui brand, creat cu scopul de a-și promova parfumurile.

Producătorii furnizează testere pentru fiecare lot de parfumuri. Drept urmare, în lanțurile magazinelor tradiționale, asemenea sticluțe sunt afișate pe vitrine, ceea ce face posibilă evaluarea aromei parfumului și a durabilității acestuia pe piele, înainte de achiziționare. Iar din cauza lipsei unui showroom specializat, magazinele online oferă testere de vânzare https://makeup.ro/categorys/654477/.

Testerul diferă de o sticluță standard doar prin aspect, ceea ce nu afectează în niciun fel calitatea conținutului. De asemenea, nu putem trece cu vederea costul său atractiv, care este întotdeauna mai mic decât cel al parfumului obișnuit. Reducerea prețului se realizează datorită refuzului producătorului de a decora sticluța și de a investi financiar în design.

Fiecare producător decide în mod independent cum va arăta produsul finit. Deci, în majoritatea cazurilor, recipientul este învelit într-o cutie albă obișnuită de carton. În plus, deseori lipsește capacul original de design.

 

Parfumul din testere își păstrează proprietățile și intensitatea în lipsa capacului?

 

Experții ne asigură că dacă testerul este depozitat corespunzător, compoziția nu se deteriorează, deoarece unele mărci, de exemplu, Montale sau Escentric Molecules, nici măcar nu-și completează sticluțele standard cu diverse capace. 

 

Conținutul testerului este identic  parfumului standard?

 

Există diverse discuții contradictorii cu referire la calitatea  parfumului din  testere.

Unii cumpărători sunt de părere că acestea conțin arome cu o concentrație mai mică, pe când alții, dimpotrivă, susțin că doar testerii produc formule de înaltă calitate.

De fapt, calitatea conținutului testerului este identică cu cea a parfumului  standard.

În plus, nu este avantajos din punct de vedere economic pentru un producător să creeze o producție duplicat de același parfum, pentru a modifica concentrația de arome din testere. Să nu uităm  că testerii sunt eliberați pentru a atrage atenția asupra produselor cosmetice, ceea ce poate afecta în mod direct imaginea mărcii.

Cu ajutorul testerului puteți evalua parfumul doar din punct de vedere al calității, nu și al imaginii.  

 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.