Brandul de apa minerala Aqua Carpatica a ajuns pe rafturile unor lanturi de magazine americane, in incercarea de a-si dezvolta businessul pe pietele externe, care in trei ani trebuie sa ajunga la 50% din totalul vanzarilor.

Antreprenorul elvetian de origine greaca, Jean Valvis, care a cunos¬cut succesul in business-ul romanesc, spune ca a pozitionat Aqua Carpatica in Statele Unite ca un brand premium ca pret, care sa se bata cu altele doua brand-uri de pe piata americana. Daca unul din brandurile frantuzesti costă 2,7 dolari sticla de 1,5 litri la raft, apa romaneasca are un pret de 2,99 dolari, afirma el. Mai mult, Jean Valvis a tinut sa sublinieze ca „noi vrem sa fim un Rolls-Royce al apelor minerale“.
Pe langa piata din SUA, Valvis duce apa minerala de la Dorna in China, Japonia,Germania, Anglia, Spania si tarile arabe. Dupa succesul pe care l-a avut cu apele minerale Dorna (van¬dute catre Coca-Cola ) si lactatele LaDorna (vandute ca¬tre Lactalis), Valvis sustine ca barndul de apa minerala este cel mai mare business pe care il va face, dar care nu va fi de vanzare.
„Eu le-am promis copiilor mei ca aceasta afacere va ramane in familie. Dar daca am succes in SUA, poate dupa trei ani vand un pachet minoritar la bursa din New York“.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.