„Pe tot ce a însemnat contact direct șiexpunerepeidee, feedback-ul a fostfoarte bun, însă, am găsitșicolectivitățiși zone undemesajulnostru nu a fostrecepționat, motivpentru care a fostmaigreusă ne facemcunoscuți. Metodele de prezentare a unuimesajsuntceleclasice, înprimulrândteleviziunileși e greusăconcurezipesegmentulteleviziune cu partidele care funcționează de 25 de ani, sau de zeceani, însă, încetul cu încetul ne-am făcut loc. Faptulcăavem un număr de parlamentarișidestul de multeintervențiparlamentare, ne face săavem un anumit tip de vizibilitateșidacăvomreuși ca săutilizămmetodelemaipuținconvenționale de transmitere a mesajelor, inclusivceledirecte, cred căputemsurmontaacestdecalaj. E clarcă nu ne putem bate cu PSD-ul, PNL-ul, PMP-ulși ALDE-ul, înideea de prezență la televizor, din motive diverse: pe o partea, notorietatealiderilor care estemaibună ca a noastră, pe de altă parte, resurselefinanciare, pe de altă parte, contracteleînderulare cu instituțiile media care suntpetermen lung. Trebuiespuscă o mare parte din mesajelenoastresuntrecepționate, iarmetodelenonconvenționalepe care le-am folositgenereazădezvoltareșiextindereteritorială”, a conchisFenechiu.
Fenechiu a precizatcăorice se poate face dacăestevoință, chiarșiîntr-un mandat. De asemenea, el a precizatcăîșidoreștesă „facăpolitici”, pentru a scoatețara din impas.
Lasa un raspuns