Într-o singură zi – prima zi a Crăciunului – în Europa au fost cumpărate aplicaţii în valoare de 54,6 milioane de dolari.

Prima zi a Crăciunului este, în mod tradiţional deja, una din cele mai bune pentru dezvoltatorii de aplicaţii. Utilizatorii cumpără în număr mare aplicaţii de Crăciun, inclusiv pentru a le face cadou celor dragi.

Conform Sensor Tower, în Europa au fost cumpărate aplicaţii în valoare de 54,6 milioane de dolari în prima zi a Crăciunului, care a devenit a doua cea mai bună zi a anului trecut pentru dezvoltatori, după Black Friday.

Anul acesta, europenii au cheltuit cu 29% mai mult decât de Crăciunul din 2019, când suma a fost de 42,2 milioane de dolari, informează news.ro.

Însă, Europa a înregistrat o creştere anuală mai mică decât cea de la nivel global. În întreaga lume, creşterea sumelor investite de Crăciun a fost de 34,5%. Cele 54,6 milioane de dolari din Europa reprezintă doar aproximativ 13% din banii investiţii în aplicaţii la nivel global de Crăciun.

Două treimi, adică 36,6 milioane de dolari au ajuns la producătorii de jocuri, care s-au bucurat de o creştere anuală de 21%. Cel mai vândut joc din ziua de Crăciun a fost Brawl Stars, care a atras 1,8 milioane de dolari,

Deşi a trebuit să se mulţumească doar cu o treime din bani, dezvoltatorii celorlalte aplicaţii au beneficiat de o creştere anuală de 50%, de la 12 milioane de dolari în 2019.

Cu 1 milion de dolari, Tinder a fost cea mai productivă aplicaţie de Crăciun.

Cei mai mulţi bani au venit din Germania, ţară care a investit 11 milioane de dolari în aplicaţii în ziua de Crăciun. Urmează Marea Britanie cu 10,4 milioane de dolari şi Franţa cu 5,7 milioane de dolari.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.