Gheorghe Flutur, președintele Consiliului Județean Suceava, Ion Lungu, primarul municipiului Suceava, și Adrian Popoiu, primarul orașului Siret, au participat, luni, 7 septembrie 2020, la semnarea contractelor pentru realizarea studiilor de fezabilitate și a proiectelor tehnice pentru tronsoanele Siret-Suceava și Suceava-Pașcani ale Autostrăzii A7. Astfel, șeful administrației județene a subliniat că acesta este un pas important pentru dezvoltarea Bucovinei, din toate punctele de vedere.

„Astăzi s-au parafat 101 kilometri de autostradă pe teritoriul județului Suceava până la Pașcani. Acest lucru dă o altă perspectivă de dezvoltare a întregii zone a Bucovinei. Pornim de la Siret și orice primar care se gândește ce-l așteaptă în viitor, trebuie să știe că această legătură între Suceava și capitala României este posibilă în următorii ani pe un drum modern, de doar cinci ore până la București. Asta înseamnă dezvoltare economică, întoarcerea tinerilor acasă, înseamnă turism și punerea în valoare a acestei minunate zone, a «Ierusalimului Neamului Românesc»”, a declarat președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur.

Președintele Flutur a adăugat că ieri, la Bistrița Năsăud, premierul Orban anunța Autostrada Nordului, A14, care leagă Suceava de Vatra Dornei – Dej – Satu Mare – Petea. De altfel, acesta a precizat că deja lucrurile au avansat cu predarea amplasamentelor centurilor ocolitoare către administrația locală și  a subliniat că pentru această investiție Consiliul Județean Suceava și Primăriile și-au asumat responsabilitatea de a se implica în construcția, pe fonduri europene, a acestor centuri ocolitoare.

„Intersecțiile lui A7 vor fi la Suceava cu A 14, la Pașcani cu A 8, care să lege Iașul de Târgu Mureș și, la Bacău cu A 13 Bacău-Brașov. Acestea sunt lucruri curoajoase pentru zona Moldovei care, din păcate, în ultimii 30 de ani a fost ocolită de dezvoltarea infrastructurii mari. Eu personal mă suflic, îmi iau cizme de cauciuc și vreau să fiu pus la treabă pe acest tronson de autostradă”, a conchis Flutur.

One Response

  1. Asfalt_Tango

    Deci nu publicați anumite comentarii,mă rog,nimeni nu se poate amesteca în amorul cârlionțat dintre o publicație ,nu-i așa,independentă și marele asfaltator+gornist+papagal+sociopat+pădurar+gauleiter de Herzoghtum Bukowina,însă problemele de fond rămân și efectul obținut prin omisiune nu va fi,veți vedea,chiar așa de drăguț precum scontați…
    „…Ministrul Transporturilor:Lucrările la drumul expres Pașcani-Suceava-Siret ar putea începe în martie 2023. El arată că drumul expres are două benzi pe sens, zonă de separe a sensurilor și nu are benzi de staționare de urgență…”( iunie 30, 2020 10:14,din alt ziar digital…)
    Deoarece, în linii mari, dar și in linii mici, se vede clar că este vorba doar despre niște amărâte studii de fezabilitate,că Flutur nu a semnat nimic, în afara unei regii ieftine,de vodevil pedelesc,că poza sa penibilă cu traseul îngroșat al unui drum ce ar sugera o autostradă seamănă binișor cu ,să zicem,următoarele posibile alăturări:
    1. Domnul poet ,memorialist,eseist,scriitor acoperit și milițian descoperit Vasile Cerlincă,un preten al domnului Flutur,alături de premiul Nobel pentru literatură pe anul 2020.
    2. Asocierea Emil Ursu&Ion Gâză_und_Sohn alături de statueta premiului Oscar pentru efecte secundare la Festivalul Medieval 2020 precum și pentru coloana sonoră de la pogo-pogo of BRC,tema muzicală ”Micțiunea Reacțiunii”,by Lunea Amară.
    3. Marean Vanghelie,fostul primar al sectorului V,pozat împreună cu președintele SUA,dupe metoda cunoscută,a alăturării celor două efigii ale democrației – Trump și Vanghelie, la mic dejun cu rugaciune.
    Nu am gasit ,deși am cautat,nici o imagine,fie și desen,măcar,cu vreun președinte sau măcar guvernator american care să se pozeze alături de schița autostrăzii 66,Route 66,în momentul în care se semnau acte pentru studii de fezabilitate,imaginea lui Flutur cu bot-niță pe care scrie A7 fiind,desigur,apogeul mitomaniei deșănțatre,al mârlăniei politice și al insultei la adresa inteligenței alegătorilor cărora li se solicită votul în baza unei emoții false,induse pe criterii propagandistice de doi bani,specifice matricei sale pedeliste… Pomenirea a nu-știu-cărui „…Ierusalim al Neamului Românesc…” în legătură cu un act de duzină,repetitiv și irelevant,scris ,rescris,plătit de nu-știu-câte ori pentru tragere de timp –studiul de fezabilitate – este in această logică,ca și cerința imbecilă „..dați-mi cizme de cauciuc și puneți-mă să lucrez…etc.”,care e din categoria „… ia-l de pe mine că-l omor…”!
    Ce făcea,de fapt ,Flutur acolo? Care era rolul său ,ce atribuții i-a conferit CNAIR,care este diferența dintre un politruc de la capătul unui prezumptiv drum expres, pentru care abia dacă se clocește UN NOU studiu de fezabilitate plătit unor firme de casă, și unul de pe la mijlocul aceluiași utopic proiect,Oprișan,de la Vrancea,de-o pildă?
    Pentru că nu se poate ocoli marea și îngrozitoarea problemă a cauzelor adevarate ale sărăciei Moldovei,că de ce nu există nici măcar un proiect de autostradă,maxima concesie fiind acest lehămesit „drum expres” care va fi și nu va fi,ar fi fost ,dacă nu era să fie iar când va fi se va face anul 2030 și cât o mai fi,acolo… „Politicienii”ieșiți din pădurărie,de pe la răposatele CUASC-uri, se fac că nu pricep de unde ni se trage,unii mai trag și hăis,că dacă ne enervăm,ne luăm herzoghtum-ul și ne ducem undeva,cf. pacea de la București! In timp ce este vizibil adevăratul motiv:ca să se individualizeze Transilvania,in fapt,ca o entitate separată,dezvoltată,cu locuitori „transilvani” cărora le putye a moldovean sau oltean,care pot să-și facă cumpărăturile la Budapesta sau la Viena,ce să caute ei la București sau la Iasi,la mitici sau la șoldovani… Este un proces migălos,perfid,instaurat insidios,cf. tablele legii ale unei oarecare Angela,gândire prusacă repetitivă,imperialism ratat la baionetă dar făcut posibil cu alte mijloace vizibile,la noi,cel puțin,doar analizând noua clasă de stăpâni care se ițește și care va produce,cel mai probabil,efecte începând cu noul ciclu electoral:președinte sas,încet la minte,cu irizări discrete dinspre cel de-al IV-lea Reich,prim-ministru maghiar,politicieni maghiari – Csalas,Barna,cu șef neamț la SRI,Helvig,cu structuri paralele neoprotestante complet străine de aspirațiile poporului român,vedea-vom noi măcar amarâtele drumuri-expres trecând Carpații?
    Care este devăratul dumitale vis,pe care l-ai văzut cu ochii,domnule Flutur? Eventual,niște acareturi noi la hacienda dumitale?
    Și, totuși,ce ai semnat dumneata,cu A7 pe bot-niță?

    Răspunde

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.