Această campanie electorală a venit cu multe noutăți: de la candidați cu zero șanse de reușită, până la candidați care nu știu rugăciunea „Crezul” – simbolul credinței, sau până la candidați care, de dragul zeului din partidul care îl reprezintă, acceptă să depășească limita normalității.

Constantin Cosmaciuc, candidat PNL la funcția de primar

Pliantul de campanie a lui Cosmaciuc

Cel mai potrivit exemplu este candidatul Partidului Național Liberal, Constantin Cosmaciuc, cel care a ales să depășească barierele unei campanii electorale normale, în care fiecare candidat se respectă și, mai mult decât atât, fiecare candidat știe care este potențialul său.

Ca orice candidat, Cosmaciuc a venit cu un pliant de campanie, însă a considerat că nu este de ajuns, dacă și el va scrie, ca toți candidații de pe planeta Pământ, planurile sale pentru dezvoltarea comunei Pojorîta, drept pentru care a ales să arunce cu noroi. Pe pliant, candidatul PNL aduce mai multe acuzații actualului primar al comunei, însă, în realitate, Cosmaciuc uită de efectul pe care îl are psihologia inversă, deci, uită că stârnește revoltă în rândul oamenilor care cred în actualul edil, care apreciază realizările din această comună.

„Ar fi bine să își amintească ce a făcut el cu afacerea sa: câte legalități și câte ilegalități. Eu nu știu ce vrea omul acesta. Nu își ajuta părinții cu o găleată de apă, trebuia să o facă vecinii. Nu se înțelegea nici cu cei care i-au dat viață. Să realizeze el ce a realizat primarul pentru comună și după aia să vorbească. Mă mir cum de nu îi este rușine la obraz. În locul lui mi-ar fi rușine să scot capul în lume”, ne-a declarat un localnic din comuna Pojorîta.

 

„Respect cetățeanului cu mintea, cu inima și cu fapta”

N-am uitat să mai scriem continuarea, dacă la asta v-ați gândit atunci când ați citit titlul de mai sus. Este doar sloganul candidatului PNL, la Primăria Pojorîta, cel care, până de curând nu știa care este strategia sa de dezvoltare pentru această comună, motivând că aceasta nu este publică și care a reușit până la urmă să scrie câteva cuvinte pe pliantul de campanie.

„Atragerea de investitori reprezintă cheia succesului, urmărindu-se astfel crearea de locuri de muncă”, cu asta deschide strategia de dezvoltare Cosmaciuc. Cum, domnule candidat? Poate ceva concret?

„Alinierea comunei Pojorîta pe axa turistică formată între Suceava – Câmpulung Moldovenesc – Vatra Dornei”, dar și „înființarea unui depozit de lemn de foc pentru populație”, sunt alte două puncte prioritare pentru Cosmaciuc. La acestea se mai adaugă încă câteva puncte, iar restul pliantului conține critici și nemulțumiri, mai mult sau mai puțin fondate.

Constantin Cosmaciuc, candidatul Partidului Național Liberal pentru funcția de primar al uneia dintre cele mai frumoase comune din România, este singurul candidat din județ, și probabil din țară, care a ales să își editeze pliantul, în acest mod.

„Numai un prost poate să critice, să condamne și să se plângă – și majoritatea proștilor o fac”, spunea Dale Carnegie.

One Response

  1. ion

    eu is curios cu ce planuri vine Ioan Bogdan Codreanu ca am citit un articol ca el porneste increzator cu gandul ca bucovinenii merita sa fie iubiti.sa ii transmiti si sa ii dai multa iubire tu Raluca Bercea ca vad ca esti inflacarata dupa Ioan Bogdan Codreanu

    Răspunde

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.