„Poliția Română operaționalizează prevederile OUG nr. 41 din 2016 privind stabilirea unor măsuri de simplificare la nivelul administrației publice centrale și pentru modificarea și completarea unor acte normative. Atât copia actului de identitate, necesară obținerii unor documente de la poliție (cazier judiciar, avize, atestate etc.), cât și dovada plății amenzii de circulație se pot trimite, scanate, pe adresa de e-mail a fiecărui inspectorat de poliție județean, precum și a Poliției Capitalei. De asemenea, nu mai este nevoie să veniți cu copie xerox a cărții de identitate pentru a obține documente eliberate de poliție. Este suficient să transmiteți copia scanată a documentului de identitate pe e-mail-ul inspectoratului de poliție județean sau al Direcției Generale de Poliție a Municipiului București”, transmite un comunicat al Inspectoratului General al Poliției Române (IGPR).
Totodată, pentru obținerea certificatului de cazier judiciar, nu se mai solicită timbrul fiscal în valoare de 2 lei.
Certificatul de cazier judiciar se eliberează, de regulă, pe loc, sau în cel mult 3 zile de la data solicitării, în situațiile în care cererea este depusă în România.
Pe site-ul www.politiaromana.ro – la secțiunea Poliția Română/Unități teritoriale, puteți găsi legături către unitățile teritoriale de poliție.
Lasa un raspuns