Poșta Română precizează ca a inregistrat cresteri la majoritatea serviciilor, insa migrarea clientilor spre plata facturilor prin banci sau prin alte mijloace electronice au dus la o scadere usoara a veniturilor, cu 0,4% fata de aceeasi perioada din 2015, pana la 562 milioane de lei.
Alexandru Petrescu, directorul general al Poștei Române, a vorbit despre problemele cu care se confruntă compania:
„In conditiile unor resurse financiare limitate si a unei concurente in crestere, Posta Romana a reusit sa securizeze veniturile pe principalele categorii de servicii. Lansarea unor produse inovative ca PostCollect, transferul de bani online sau imbunatatirea modalitatilor de furnizare a serviciilor pe segmentul de coletarie au influentat pozitiv cifra de afaceri a companiei. Pe de alta parte, lipsa investitiilor in tehnologie, cheltuielile fara cap si risipa din trecut au afectat segmente precum incasarea de facturi. Nu ne mai permitem ca tot profitul obtinut sa mearga spre plata datoriilor istorice. Orice disponibilitate financiara a companiei trebuie canalizata spre investitii corect fundamentate, care sa asigure un profit sigur si consistent pentru operatorul national de servicii postale”.
Lasa un raspuns