Potrivit preşedintelui Asociaţiei Blijdorp România, Ionel Ivan, proiectul are ca scop împărtăşirea bunelor practici interactive experimentate de parteneri, precum şi cunoaşterea bunelor practici în domeniu la nivelul ţărilor Uniunii Europene. De asemenea, îşi propune să identifice strategii şi căi sociale şi de muncă printr-o reţea structurală la nivel local, concepută pentru a testa şi a spori abilităţile reale ale persoanelor cu autism în ceea ce priveşte competenţele de învăţare, maturitate emoţională sau relaţională.
„Partenerii vor coopera pentru a-şi integra modalităţile de lucru şi a crea un sistem de metode, materiale cu conţinuturi formative, cu un potenţial mare de optimizare a modalităţilor de integrare socială a persoanelor cu tulburări din spectrul autist. În cadrul proiectului, se va elabora un manual de bune practice în ce priveşte educarea adulţilor cu autism, pentru a creşte şansele de angajare pe piaţa muncii. Totodată, se va crea şi un ghid pentru angajatori, pentru a-i convinge şi pentru a le oferi suport în procesul de angajare a autiştilor”, se arată în document.
Lasa un raspuns