Viceprimarul Lucian Harșovschi a anunțat că Primăria municipiului Suceava continuă să funcționeze și în aceste condiții de urgență sanitară pentru a soluționa problemele sucevenilor, însă în această perioadă se pune mai mult accent pe mediul online pentru siguranța cetățenilor.
Pentru informații de interes public, puteți accesa site-ul primăriei, unde veți fi îndrumați, pas cu pas, către informațiile de care aveți nevoie.
http://primariasv.ro/portal/suceava/portal.nsf/Index/100…
„În cazul în care nu aveți acces la mediul online, puteți solicita informații apelând 0230 212 696”, a precizat viceprimarul sucevean.
Acesta a mai precizat că bonificația de 10% pentru plata taxelor și impozitelor a fost prelungită până la data de 30.06.2020.
Și programul Serviciului de Stare Civilă s-a modificat după cum urmează:
➡️pentru primirea și eliberarea actelor la DECESE:
* luni – vineri: 9.00 -13.00; 14.00 -15.00;
* sâmbătă: 9.00 -13.00.
➡️primirea și eliberarea actelor la NAȘTERE NOU-NĂSCUȚI se face în baza programării telefonice 0230 212 696 int. 115/315.
„În cazul actelor de identitate, pe perioada Stării de Urgență, se menține valabilitatea acestora, iar eliberarea se va face doar pentru situații deosebite (pierdere, furt, programări anterioare).
Pentru toate celelalte activități, primirea și eliberarea actelor SE SUSPENDĂ”, a mai transmis viceprimarul Lucian Harșovschi.
Lasa un raspuns