În noaptea dintre ani a fost un adevărat război al audiențelor între principalele posturi de televiziune generaliste. Deși pe toată durata anului 2014 cei de la Pro TV au depășit în audiențe Antena 1, în noaptea de Revelion postul aparținând trustului Intact s-a impus fără drept de apel în fața principalului concurent.

Antena 1 cu Dan Negru la pupitru, pentru a 15 oară, a câștigat din nou războiul audiențelor în noaptea dintre ani.

Dan Negru a demonstrat încă o dată că este maestrul Revelioanelor de top! „2015, Revelionul Starurilor” a fost programul preferat de români la trecerea dintre ani, potrivit radarmedia.ro, citat de dcnews.ro.

„2015, Revelionul Starurilor” de la Antena 1 a înregistrat între 21:49-02:00 – All Urban – 34,4% share și 17.9% rating.

Pro TV, pe același interval, nu a reușit decât 6% share și 3.1% rating.

Audiența minutului 00:00: Revelion Dan Negru – 31.5% share și 14,8 rating. Asta în timp ce rivalul său, Pro TV a obținut 13% share și 6.1 %rating.

În intervalul 22:00-02:00, pe publicul comercial cu vârste cuprinse înre 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat 35,7% share și 16,8% rating, iar Pro TV – 8,3% share și 3,9% rating.

Kanal D a mers pe „Vacanța Mare” și s-a situat pe acest segment pe locul 3, cu 7,6% share și 3,6 rating.

Pro TV a difuzat pe 31 decembrie începând cu ora 20:15 – „Nea Mărin Miliardar”, de la 21:55 comedia America, venim!”, de la 23:55 – concertul „HA HA HA HAPPY NEW YEAR”, iar de la 00:10 – concertul Loredanei – „Reveria”. Postul din Pache Protopopescu nu a mai avut un program special filmat în studio.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cota de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.