Îţi doreşti o afacere care să prospere şi care să funcţioneze pe timp nelimitat. Atunci este timpul să iei în considerare ceea ce presupune o afacere, încât să te bucuri de roadele muncii la cel mai înalt nivel.

Înainte de a pune bazele unei companii este important să ştii care sunt implicaţiile pe care un asemenea proces le implică, încât este destul de greu să reuşiţi pe o piaţă de desfacere, dacă nu va asumaţi şi consecinţele eşecului din start. Şi pentru că o firm să poată funcţiona, aceasta are nevoie în primul rând de resurse financiare, umane şi tehnologice care să asigure cele mai înalte standarde în acest sistem de piaţă, care din ce în ce mai mult se bazează pe profesionalism şi pe ceea ce unii ar numi experienţa conducerii.

Odată puse bazele unei societăţi este important ca aceasta să aibă un compartiment de contabilitate, care să asigure raportarea reală a situaţiilor financiare, pentru a atrage bonitatea şi fidelitatea clienţilor. În aceste circumstanţe este important ca o firmă să deţină în structura internă ceea ce numim auditor, care este un profesionist pe partea de finanţe şi economie, abilitat să verifice registrele interne ale unei organizaţii sau ale unei afaceri.

O afacere de succes

Este important să îţi doreşti să te bucuri de succes alături de oamenii pe care îi ai în societate, încât nu trebuie să uiţi că aceştia au nevoie întotdeauna de formare, de profesionalism şi de competenţe, pentru că reuşita lor înseamnă reuşita ta.

Un auditor este persoana care se ocupă cu verificarea şi evaluarea unei societăţi de mici sau de mari dimensiuni stabilind în acelaşi timp credibilitatea acesteia, încât poate să profeseze şi din punct de vedere al managementului şi al proiectelor de management. Pe scurt, un auditor este persoana acreditată să realizeze evaluări independente, bazate pe corectitudinea desfăşurării activităţilor companiei în scopul de a evita unele pericole, precum falimentul sau insolvenţa. Acesta verifică de la conturi şi înregistrări contabile, până la balanţe contabile şi financiare, conturi de profit şi pierdere şi până la rapoartele interne de audit.

Descrierea funcţiei de auditor

Se spune că munca de auditor presupune şi un contract cu o firmă de audit profesionistă, încât este necesar ca în primă fază să se stabilească responsabilităţile acestuia, pe baza studiilor sale, încât cel care îşi doreşte un loc de muncă în această branşă este obligat să obţină o diplomă în contabilitate sau în domeniul economic.

          Pe lângă aceste abilităţi, un canditat pentru un asemenea post trebuie să cunoască informaţii din mai multe domenii, începând de la tehnologia infornaţională, resurse umane, comunicare şi relaţii publice, precum şi să deţină unele diplome de participare la cursuri de specialitate care să îl ajute să devină un auditor profesionist.

Pentru că este o muncă care nu se poate desfăşura independent, apartenenţa la o altă societate economică este esenţială, încât aceasta să îi poată susţine cursurile de specializare în domeniu, devenind unul din cei mai buni membri ai echipei de conducere, lucru care îţi poate asigura şi un venit garantat.

Despre autor

Postari asemanatoare

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.