Primăria municipiului Suceava organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 3 funcţii publice de execuţie vacante din cadrul Direcţiei urbanism, amenajarea teritoriului şi cadastru – aparatului de specialitate al primarului municipiului Suceava, după cum urmează:
- Consilier, clasa I, superior la Serviciul autorizare activităţi comerciale – 1 post;
- Consilier, clasa I, debutant la Serviciul urbanism şi amenajarea teritorilului – 2 posturi.
Concursul va consta în susţinerea a două probe de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor, respectiv: proba scrisă şi interviul.
Condiţiile de desfăşurare a concursului sunt următoarele:
- Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Primăriei municipiului Suceava, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României – partea a III-a;
- Proba scrisă a concursul se va desfăşura în data de 14 decembrie 2015, cu începere de la ora 1000 la sediul Primăriei municipiului Suceava
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
- a) pentru consilier, clasa I, superior în cadrul Serviciului autorizare activităţi comerciale:
- cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile: ştiinţe economice sau ştiinţe inginereşti;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 9 ani.
- cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- b) pentru consilier, clasa I, debutant în cadrul Serviciului urbanism şi amenajarea teritoriului
- cele prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă din domeniile: urbanism sau ştiinţe inginereşti cu specializarea inginerie civilă.
Dosarul de înscriere la concurs se constituie din:
- formularul de înscriere (se pune la dispoziţie de Serviciul resurse umane)
- copia actului de identitate
- copiile diplomelor de studii şi, după caz, ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări însoţite de originale, pentru conformitate;
- copia integrală a carnetului de muncă şi/sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă şi/sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei pubice conform Ordinul preşedintelui ANFP nr. 192/17.01.2013
- cazierul judiciar
- adeverinţă care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie
- declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că a desfăşurat/nu a desfasurat activităţi de poliţie politică.
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, int. 152.
PRIMAR,
Ion Lungu
Lasa un raspuns