Viitorul lanţului de magazine electroIT DOMO stă sub imperiul incertitudinii, chiar şi după ce managerii companiei au încercat să împartă compania în mai multe entităţi, pentru a curăţa partea bolnavă de cea care încă mai mergea.

Potrivit economica.net „rafturile mai multor magazine din reţeaua operată acum de compania Domo SRL au rămas goale, iar angajaţii se aşteaptă că vor fi disponibilizaţi oricând, chiar dacă nu există niciun anunţ oficial în acest sens. Există însă, intenţia clară a retailerului de a scăpa de stocuri. Domo SRL a demarat vineri, 13 noiembrie, o campanie promoţională offline denumită sugestiv „Dăm tot!” , care va dura până pe 30 noiembrie şi care presupune reduceri de preţuri de până la 90% la anumite produse, ce pot diferi, în funcţie de magazin. Şansele ca stocurile să fie împrospătate, sunt însă mici, existând deja numeroşi furnizori care au de recuperat bani de la SC Family Home Concept SRL, companie în insolvenţă, creată anul acesta prin redenumirea SC Domo Retail SA şi care a preluat operaţiunile a şapte magazine Domo”, scrie sursa citată. Compania deţine în judeţul Suceava magazine în Suceava și Vatra Dornei.

 

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.