„Ca în fiecare an, după încheierea sezonului rece, apar fisuri. Drept urmare am solicitat și Secției de Drumuri Naționale Câmpulung Moldovenesc și Secției de Drumuri Naționale Suceava să intervină pentru plombare, în zonele unde se impune. Au fost zone pe care noi le-am văzut, pe DN17, la ieșire din Valea Putnei spre Mestecăniș, iar acolo niște gropi mai mari deja au fost remediate, cu mixtură la rece. Sunt zone unde gradul de afectare este mai mare, iar acolo se va interveni conform contractelor care se află în derulare la Secția de Drumuri Naționale Suceava”, a declarat subprefectul.
Ionuț Crețuleac a prezentat și propunerile transmise de Secția de Drumuri Naționale Suceava pentru continuarea lucrărilor deja contractate, dar și pentru turnarea de covor asfaltic.
„Avem în vedere și continuarea lucrărilor care sunt deja contractate pe DN2 spre Siret, până la vamă, covor asfaltic, și DN2H, până la Rădăuți. Aceste lucrări sunt contractate, dar deocamdată nu e venit bugetul. Pentru covor asfaltic sunt făcute propuneri pe mai multe tronsoane de drum: pe DN2E, de la Marginea la Păltinoasa, pe DN 29 Suceava-Zvoriștea, pe DN17A Bălcăuți-Rădăuți și pe DN2, de la Fălticeni la Rădășeni. Acestea sunt propuneri transmise de către Secția de Drumuri Naționale Suceava”, a mai declarat Crețuleac.
Subprefectul a vorbit și despre decizia ca intervențiile de deszăpezire care s-au desfășurat în această iarnă să se facă cu sare sau clorură de calciu, fără nisip.
„Datorită faptului că au fost multe plângeri din cauza pietrelor din nisip și a altor pietre de pe carosabil care au avariat mașini, la nivel de companie s-a decis că intervenția de deszăpezire să se facă cu sare sau cu clorură de calciu. Noi am solicitat să intervenim cu nisip în zonele de munte, pentru că acolo, la temperaturi foarte joase, mai jos de -7 grade, sarea are un efect mai greu sau deloc, dacă e foarte frig”, a completat Ionuț Crețuleac.