Senatorul PNL de Suceava Daniel Constantin Cadariu a declarat că după ultima apariție a primarului de Rădăuți, Nistor Tătar, care, într-un film electoral vorbește de centura ocolitoare a municipiului, susține că va fi gata în noiembrie 2020 cu un an înainte de termen și că ar fi o investiție implementată de Guvernul social democrat.

„În disperarea sa de a se realege încă o dată încearcă să abată atenția locuitorilor din Rădăuți față de neajunsurile din mandat în ceea ce privește lucrările de investiții. Modelul PSD de la nivel central a fost preluat atât la nivel județean, cât și la nivel de municipiu Rădăuți. La nivel central au lăsat agenți economici să lucreze și nu i-au plătit. În noiembrie 2019 restanțele la agenții economici erau de 5 miliarde de lei, pentru programele PNDL. Deci lucrări neachitate la PNDL. Tot 5 miliarde de lei reprezintă și TVA-ul nerambursat la care se adaugă 1,2 miliarde de lei concedii medicale nerambursate agenților economici. Acesta e modelul la nivel central”, a precizat senatorul Daniel Cadariu.

Acesta a adăugat că la nivelul municipiului Suceava au practicat modelul cu centura ocolitoare unde după șapte ani de blocaj au dat drumul la lucrări electorale în ajun de alegeri prezidențiale și nu le-au achitat.  Senatorul sucevean a adăugat că și într-un caz și în celălalt a venit Guvenul Orban, mult hulit de cei de la PSD, și a achitat aceste lucrări.

„La nivel de Rădăuți în 2011 în vremea fostului primar s-a încheiat contractul de proiectare și studiul de fezabilitate pentru centura Rădăuțiului. Contractul de execuție cu actualul constructor s-a încheiat în 2012 iar începând de pe vremea lui Ponta și continuând pe vremea lui Grindeanu și a lui Tudose nu s-a mai alocat niciun ban. Lucrările au început abia în 2018 și grosul acestor lucrări a fost plătit de Guvernul PNL. Ce face mai nou primarul? Lansează tot felul de fumigene electorale cu doar două săptămâni înainte de momentul în care va părăsi scaunul de primar. Lungimea viitoarei șosele de centură a municipiului Rădăuți este de 16,579 km. Lucrarea se desfașoară pe patru sectoare, proiectul incluzând și realizarea a șapte poduri, două pasaje, 23 de podețe și șapte intersecții”, a subliniat Cadariu.

Acesta a mai spus că investiția, în valoare actualizată de circa 28 de milioane de euro, a demarat în 2011, dar lucrările efective au început în 2018, cu termen de finalizare de 34 de luni.

„Peședintele CJ Suceava, Gheorghe Flutur, este cel care a solicitat Ministerului Fondurilor Europene și Ministerului Transporturilor, Infrastructurii și Comunicatiilor să continue finanțarea pe fonduri europene, prin POIM”, a conchis Constantin Cadariu.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.