Având în vedere Decretul Preşedintelui României nr. 195/16.03.2020, publicat în Monitorul Oficial al României-partea I nr. 212 din 16.03.2020, privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României pe o durată de 30 de zile, cât şi urgenţa soluţionării cererilor administrative având ca obiect prelungirea dovezilor înlocuitoare  ale  permiselor de conducere cu drept de circulaţie pe durata stării de urgenţă în cauzele penale aflate în supraveghere, în scopul prevenirii răspândirii pandemiei COVID 19, având în vedere că se impun măsuri privind limitarea contactului persoanelor cu autorităţile,  prin Ordinul nr. 5 din 30.03.2020 al prim procurorului Parchetului de pe lângă Judecătoria Suceava, s-a dispus:

Cererile având ca obiect prelungirea dovezilor înlocuitoare ale permiselor de conducere cu drept de circulaţie pe durata stării de urgenţă în cauzele penale aflate în supraveghere, vor fi trimise de solicitanţi doar prin mijloace electronice (e-mail-pj_suceava@mpublic.ro, fax: 0230 207575).

În urma verificărilor şi analizei cererii de către procurorul de caz, grefierul de serviciu va proceda la comunicarea către Serviciul Rutier din cadrul I.P.J. Suceava, doar prin mijloace electronice, a prelungirii valabilităţii dovezilor înlocuitoare, cu drept de circulaţie. În baza acestei comunicări, se operează în baza de date  de către formaţiunea de poliţie amintită, fără a se mai solicita cazierul rutier şi fără a mai implica prezenţa solicitanţilor la sediile instituţiilor implicate.

Răspunsul unităţii de parchet privind soluţia adoptată asupra prelungirii va fi comunicată solicitanţilor doar în format electronic la adresa indicată de aceştia în cereri.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.