Ca urmare a informațiilor  apărute în presă referitoare la validarea candidaturilor depuse pentru o funcție în cadrul CEJ PMP, Comisia de Organizare și Desfășurare a Alegerilor a transmis un comunicat oficial pentru a lămuri situația:

„Până la data limită de depunere a candidaturilor, 25.02.2018, ora 20:00, au fost înregistrate un număr de 73 de cereri de candidatură. Începând cu data de 26.02.2018, cererile au fost analizate de membrii C.O.D.A. în vederea validării lor, având în vedere criteriile din Statutul PMP și cele votate de către Consiliul Executiv Județean Suceava. Conform acestora, poate candida la o funcție în conducerea Organizației Județene orice membru al PMP sub obligativitatea achitării la zi, la data depunerii candidaturii, a debitelor față de partid. Așadar, au fost respinse cererile de candidatură ale persoanelor care nu figurează ca membru PMP precum și cererile de candidatură ale membrilor care nu au respectat obligativitatea menționată mai sus. Cum este firesc într-un proces de alegeri democratic, se pot depune contestații la deciziile C.O.D.A. privind validarea/respingerea candidaturilor până la data de 01.03.2018, ora 20:00. Acestea se vor depune personal de către fiecare candidat interesat către Comisia de Organizare și Desfășurare a Alegerilor. C.O.D.A va transmite contestațiile Comisiei de Arbitraj și Integritate și va afișa soluțiile contestațiilor, la sediul partidului, până la data de 02.03.2018, ora 14:00”, se arată în comunicatul transmis.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.