Atât de cunoscut în ziua de azi, coșul de cumpărături de la supermarket a devenit unul dintre cele mai banale și obișnuite instrumente din viața noastră. Omniprezent la toate magazinele, supermarketurile sau hypermarketurile, coșul de cumpărători a devenit cu siguranță un obiect foarte important pentru oameni. 

Iată care sunt principalele avantaje oferite de cele mai populare modele de cărucioare și coșuri de cumpărături: 

Coșuri de mână

În magazinele standard se folosesc coșuri de mână care sunt create special pentru o utilizare mai ușoară în magazin. Principalele beneficii pentru clienți: 

  • Sunt ușoare, simplu de transportat prin cele două mânere
  • Sunt comode și practice
  • Reprezintă o modalitate de a face cumpărăturile să fie mai simple și rapide
  • Satisfac nevoile oricărui client, în orice magazin și unitate comercială; sunt o soluție excelentă pentru achiziții de produse în cantități mici
  • Sunt utile pentru toate tipurile de magazine (cum ar fi de exemplu cele alimentare sau de îmbrăcăminte cu amănuntul)
  • Pot spori vânzările medii.

În anumite magazine se folosesc cărucioare cu două coșuri de mână din plastic (ca de exemplu în Auchan), care sunt necesare pentru a transporta rapid mai multe produse de la rafturi spre casa de marcat. Acestea sunt ușor de mișcat datorită roților. 

Cumpărătorul se duce cu acest cărucior de cumpărături direct la aparatul de marcat, unde scanează produsele, le plătește, iar apoi pleacă acasă. Prin acest sistem se economisește timp, pentru magazin și pentru clienți. 

 

Coșuri și cărucioare supermarket

 

În supermarketuri de tip Carrefour se folosesc cărucioare din plastic, care prin designul lor și modul cum sunt realizate, aduc numeroase avantaje: 

  • Sunt ușoare și manevrabile, utile și pentru clienți și pentru lucrătorii din supermarket
  • Au un design plăcut, pot fi în culori diferite, pentru a se potrivi mai bine cu alte accesorii din supermarket și pentru a completa armonios atmosfera interioară și de cumpărături
  • Marginile lor sunt rotunjite, astfel riscul de a produce daune este redus la minim; sunt convenabile pentru că nu zgârie profilul vitrinelor, al rafturilor și caroseria mașinilor
  • Nu ruginesc și au o durabilitate de cel puțin 10 ani
  • Sunt realizate din plastic reciclat, deci nu poate fi vorba de oxidare și eliberare de substanțe toxice din cauza expunerii la umiditate
  • Sunt preferate de clienți pentru că sunt mai ușoare decât cele din metal
  • Sunt scanate complet atunci când trec prin poarta antifurt. 

Cărucioarele din metal, cum sunt cele de la Kaufland sau Lidl, au anumite caracteristici ce oferă multe avantaje: 

  • Sunt mai rezistente și oferă posibilitatea de a transporta produse mai grele și o cantitate mai mare 
  • Accesibilitatea produselor este îmbunătățită, acestea se pot descărca mai ușor când se plătește la casă sau când se depozitează în portbagajul mașinii
  • Manipularea lor este simplă și sigură datorită roților
  • Mânerul este proiectat ergonomic, iar roțile sunt din rulmenți și cauciuc 
  • Sunt rezistente la torsiune, chiar dacă sunt încărcate cu multe produse grele
  • Cumpărătorii nu trebuie să se aplece când iau produsele și deci experiența lor la cumpărături va fi una mai bună. 

Un alt model de coș de cumpărături, apreciat de cumpărători, este cel din plastic care oferă avantajul de a crește confortul clienților în supermarket. Are un mâner integrat de transport și un mâner telescopic, pentru rulare. 

Avantajele sale sunt: 

  • Este util pentru achiziții mai mari, care nu se pot căra cu un coș de cumpărături convențional, cu mâner
  • Poate fi folosit în diferite tipuri de magazine situate la parterul clădirilor, nu doar în supermarketuri (cum este Carrefour). 

Cărucioare hypermarket

n acest caz, se utilizează cărucioare de cumpărături de capacitate mare, din metal. Acestea sunt concepute pentru a oferi anumite avantaje, mai ales în ceea ce privește capacitatea, durabilitatea și rezistența. Ele au structura mai robustă, realizată din oțel și au mâner proiectat ergonomic. Roțile de direcție au rulmenți și bandă de cauciuc.  

Prin implementarea unor astfel de produse în supermarketuri și diferite magazine s-a dorit îmbunătățirea experienței clienților la cumpărături.  

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.