Mămikile specializde
Toți copilașii de la grădi până la clasa a opta, cam așa, au niște mămicuțe extrem de active, grijulii și specializde în orice.
Primul semn să le recunoaștem: cât de active sunt pe grupurile de WhatsApp, că au mai multe: unul cu doamna, unul fără doamna și alte câteva între ele, “organizatoarele”.
Se pricep la orice: știu să dea imediat o rețetă doar văzând parafa medicului. Foarte bune și pe zona de călătorii, își fac anual concediul în Grecia și-ți spun cu precizie plaja unde poți face grătare “ca la noi acasă”.
Experte și pe zona de educație, sunt la curent cu ultimele metode moderne de predare, putând merge în inspecții oricând. Nici nu e nevoie să facă asta, dau calificative doar după temele pe care le primesc “puiuții”.
Folosesc diminutive pentru orice “cuvințel”, se “super bucură tare” dacă sunt validate de comunitatea de inteligente care recunosc de la o poștă “valoarea”.
Elimină din grup pe oricine le contrazice, bârfind apoi copios pe cel/ cea care le strica feng-shui-ul.
Bărbații nu au nicio șansă să replice ceva.
Bine, nici femeile dar aici sunt încă indulgente.
Scriu grăbite și dau “trimite” după orice conjuncție, astfel că, dacă nu ești atent permanent la discuțiile elevate de “pă grup”, te trezești cu 379 de mesaje de citit.
Scriu cu caps lock când sunt nervoase, adică mai mereu. Scriu și agramat dar dau vina pe autocorect, deși orice text poate fi editat, cum fac eu aici, cu competența-mi recunoscută. 😜
Cel mai bine se pricep “pe zona” de educație, ele având doi ani făcuți la ID, după care s-au dedicat familiei.
Sunt stăpânele educatoarelor/ învățătoarelor, pe care le cumpără cu cadouri diverse.
După care, începe calvarul: cer imperios să se facă la ore după programa din statul Zoomorfia, găsit de ele “pe net”, întreabă de 78 de ori ce temă “avem pentru mâine”, fiind și ele înscrise în clasa aferentă “Prințesei mele”.
Convoacă rapid ședințe cu părinții și sunt degrabă scriitoare de plângeri la minister, dacă “doamna” nu face cum au ordonat ele.
Se plâng permanent de calitatea slabă a profesorilor și caută să-l mute pe micuț la o școală mai bună, altfel simt ele că “pierde mult copilașul.”
Mare parte din “dezastrul” școlii românești, pe care îl reclamă prin petiții inutile, li se datorează, culegând cu toții acum “roadele”: profesori timorați, neapărați de nimeni, acuzați din toate părțile, care încearcă să facă slalom între presiunile exercitate de un sistem anchilozat și “mămikile” mult prea guralive pentru nivelul lor de (in)competență.
Articol apărut pe pagina de Facebook –https://www.facebook.com/groups/1382885145374925/user/1077632604/
Lasa un raspuns