PMP Suceava a investit masiv în materialele electorale din campania pentru alegerile parlamentare, iar dovadă este numărul imens de pliante distribuit, precum și afișele partidului care s-au schimbat pe parcurs în funcție de preferințe.

Dacă inițial în ședințe se vorbea despre „sărăcia” acestui partid și de faptul că cei de pe locuri considerate eligibile au cotizat destul de puțin, mai târziu PMP Suceava a tipărit 250.000 de pliante și foarte multe afișe.

Așa se face că, mai întâi, PMP a lipit afișe cu primii doi candidați la Camera Deputaților, apoi le-a retras, ulterior considerând că cei de pe locurile 1 merită o atenție mai mare. Pentru aceste experimente, de data aceasta, banii nemaifiind o problemă.

Mărturie stă și declarația unui membru PMP care, în cadrul unei petreceri private organizate ilegal în această perioadă, ar fi spus că a cheltuit „un miliard în campania asta” pentru a ieși deputat, petrecăreții răsplătindu-l pe candidatul pmp cu dedicații și glume politice.

De ce au dispărut afișele inițiale?

Cât mai cheltuie un candidat într-o campanie electorală?

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.