Prin contestația sa, Victor Construct susţinea că oferta sa „a fost declarată inacceptabilă și neconformă, deși respectă atât cerințele minime de calificare prevăzute în fișa de date a achiziției, cât și dispozițiile legale referitoare la justificarea prețului ofertat” şi solicita „ anularea raportului procedurii și a tuturor actelor subsecvente; obligarea autorității contractante la reanalizarea și reevaluarea ofertei sale, şi emiterea unei comunicări privind rezultatul procedurii, cu respectarea dispozițiilor legale în vigoare în materia achizițiilor publice și a prevederilor documentației de atribuire, precum şi cu respectarea principiilor consacrate de art. 2 alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2006”.
Consiliul de Soluționare a Contestațiilor „respinge, ca urmare a neconstituitei garanții de bună conduită în conformitate cu prevederile art. 271 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificările și completările ulterioare, contestația formulată de către S.C. VICTOR CONSTRUCT S.R.L., cu sediul în Botoșani, Str. Ion Pillat nr. 18, jud. Botoșani, în contradictoriu cu MUNICIPIUL SUCEAVA, cu sediul în Suceava, Bd. 1 Mai nr. 5A, jud. Suceava”, se arată în decizie.
Societatea Geprocon SA este una care s-a remarcat de-a lungul vremii prin două direcții: colaborare cu juriști și tehnicieni buni în ofertare și contestații, lucru care se vede din numărul mare de proceduri de achiziție publică la care a depus oferte și apoi contestații cu duiumul. Firma ieșeană are la activ lucrări în domeniul instalații de apă, canalizare, epurare și gaz, și nu în asfaltări.
Pe pagina de internet a firmei – www.geprocon.ro – se arată că societatea nu are nici măcar o staţie de asfalt, clădirile fiind corp administrativ, hală de reparaţii, hale metalice pentru producţie, depozite, magazii de materiale, platforme betonate dalate, depozit carburanţi, toate acestea situate în perimetrul intravilan al municipiului Iaşi.
Proiectul finanțat din bani europeni presupune modernizarea a 8,3 kilometri de străzi şi cuprinde inclusiv podul şi pasarela de la Iţcani. Banii provin atât de la Primărie, cât şi de la proiecte europene derulate în anii precedenţi. Străzile care ar urma să fie modernizate sunt, potrivit proiectului, Traian Vuia, Cernăuţi (partea de la sensul giratoriu până dincolo de podul de la Iţcani), Grigore Alexandru Ghica, bulevardul George Enescu, Mărăşti, Mihai Eminescu, Plevnei (fără partea inclusă în celălalt proiect european de modernizare a străzilor din oraş), Calea Unirii (fără zona din celălalt proiect european de modernizare a străzilor), Cuza Vodă şi Universităţii.
Lasa un raspuns