Partenerul tău în asigurări! Tel/fax: 0230.521.088 e-mail: contact@interassistance.ro În general, atunci când decideţi să cumpăraţi o asigurare, aveţi două alternative: contactaţi un agent de asigurări al unei companii de profil sau discutaţi cu un broker de asigurări. O companie de brokeraj intermediază tot acest demers, oferind cele mai bune soluţii pentru clienţii săi. Iată câteva dintre […]

Partenerul tău în asigurări!

Tel/fax: 0230.521.088

e-mail: contact@interassistance.ro

În general, atunci când decideţi să cumpăraţi o asigurare, aveţi două alternative: contactaţi un agent de asigurări al unei companii de profil sau discutaţi cu un broker de asigurări. O companie de brokeraj intermediază tot acest demers, oferind cele mai bune soluţii pentru clienţii săi.

Iată câteva dintre avantajele pe care colaborarea cu un broker de asigurări le oferă:

1. Eficientizarea timpului alocat

Pentru a identifica ofertele a 10 asiguratori, de exemplu, clientul face un singur drum la compania de brokeraj, beneficiind gratuit de consultanţă din partea specialiştilor InterAssistance Group TgB. Pentru acelaşi client şi acelaşi bun asigurat, diferenţele între cea mai mică şi cea mai mare primă de asigurare existente la asiguratorii din România pot varia cu până la 400%. Brokerul oferă suport pentru înţelegerea termenilor şi condiţiilor din ofertele de asigurare, astfel încât clientul să poată face o comparaţie reală între acestea. În plus, clientul nu mai are grija scadenţei ratelor şi a expirării poliţelor, întrucât brokerul îi va reaminti din timp aceste aspecte.

2. Identificarea celei mai potrivite soluţii pentru client

Dacă un agent de asigurări trebuie să convingă clientul să cumpere produsul companiei în cadrul căruia este angajat, specialiştii InterAssistance Group TgB oferă clientului cea mai bună soluţie de asigurare pentru acesta, selectând ofertele cele mai avantajoase ale companiilor de asigurări din România. Astfel, clientul va avea avantajul unei asigurări adaptate nevoilor şi cerinţelor lui, evitând ofertele standard, disponibile pentru toţi clienţii.

3. Asistenţă la daune

InterAssistance Group TgB oferă clientului consiliere gratuită cu privire la procedura şi documentele necesare deschiderii dosarului de daună, cât şi pentru evitarea impunerii practicilor sau măsurilor abuzive din partea asiguratorilor.

4. Varietatea ofertei de asigurări şi servicii

InterAssistance Group TgB dispune de mai multe tipuri de asigurări. Mai mult decât atât, având la bază conceptul „one stop shop”, compania oferă clienţilor săi de retail si corporate posibilitatea de a alege rapid cea mai bună soluţie în materie de produse şi servicii: asigurări RCA, asigurări CASCO, asigurări de bunuri, asigurări de locuinţe, de viaţă, medicale, cu componenta de acumulare, precum şi servicii post-vânzare.

Clienţii care optează pentru asigurări CASCO intermediate de către InterAssistance Group TgB beneficiază de reparatii efectuate pe baza politei de asigurare în service-urile agreate, fără a mai fi nevoie ca la final să suporte costul reparaţiei. În plus, aceştia sunt informaţi întodeauna cu privire la stadiul reparaţiei autoturismului.

5. Servicii Premium

Clienţii Premium InterAssistance Group TgB beneficiază de livrarea poliţelor la sediul acestora, inspecţii de risc la sediu sau domiciliu, precum şi de autoturism la schimb pe perioada în care autoturismul asigurat se află în reparaţie într-o unitate service parteneră.

Despre InterAssistance Group TgB

InterAssistance Group TgB, înfiinţată în toamna anului 2004, poartă amprenta definitorie de profesionalism şi calitate a brandului. Având ca activitate intermedierea de asigurări, compania oferă consultanţă de profil şi servicii de înaltă calitate în domeniul asigurărilor şi intermedierilor financiare.

InterAssistance Group TgB colaborează cu cele mai importante companii de asigurare din România:
PARTENERI ASIGURĂRI – Allianz-Ţiriac, Asirom, Omniasig, Astra, Euroins, Generali, Carpatica, City Insurance, GroupAma şi Uniqa.

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.