Pe perioada STĂRII DE URGENȚĂ, persoanele cărora le-au fost reținute permisele de conducere sau certificatele de înmatriculare nu se vor prezenta la SERVICIUL RUTIER SUCEAVA – GHIȘEU și vor proceda după cum urmează:
„După expirarea perioadei de suspendare, titularii permiselor de conducere reținute vor trimite un e-mail la Serviciul Rutier Suceava, prin care vor solicita validarea dreptului de a conduce în evidențele informatice ale poliției, iar la e-mail vor atașa o copie după cartea de identitate personală.
Vă recomandăm să așteptați confirmarea de validare a Serviciului Rutier Suceava”, a transmis IPJ Suceava.
Utilizatorii autovehiculelor, ale căror certificate de înmatriculare au fost reținute și care îndeplinesc condițiile de restituire conform art. 202 alin. (1) din H.G..1391/2006, vor prezenta la controlul efectuat dovada de reținere a certificatului de înmatriculare și documentul prin care face dovada că au încetat motivele pentru care a fost reținut.
Referitor la prelungirea dovezilor de circulație eliberate în cadrul dosarelor penale, nu se vor mai elibera caziere auto, acestea putand fi solicitate direct de unitățile de parchet.
Orice alte cereri (ex: de reducere a perioadei de suspendare, de păstrare a permiselor de conducere emise de autorități străine ) vor fi înaintate la Serviciul Rutier Suceava prin e-mail, fax sau curierat.
Date contact Serviciul Rutier Suceava:
– e-mail: circulatie@sv.politiaromana.ro;
– fax: 0230203683;
– adresa: mun. Suceava, str. Universității, nr. 19.
Lasa un raspuns