Calitatea în ce privește serviciile este dată și de calitatea organizării interne. Dacă ai multe pe cap cu schimbarea biroului, organizarea și amplasarea acestuia, trebuie să știi că sunt multe aspecte de luat în considerare și că este cel mai bine să prioritizezi. Pentru o eficiență cât mai mare, iată câteva elemente de care să ții cont când vine vorba de astfel de schimbări.

Accesorii și electronice

Într-un birou, de regulă, se întâmplă mai multe lucruri în același timp. Tocmai de aceea și aparatele din întregul birou trebuie să funcționeze în parametrii optimi pentru a nu îngreuna 

întreaga activitate. De aceea, fie că vorbim de calculatoare, aparatul de cafea sau imprimante, totul trebuie să funcționeze corect. Dacă pentru calculatoare un restart face minuni câteodată, fără ca noi să fim de profesie ingineri, se mai întâmplă ca imprimantele, de exemplu, să aibă câte o problemă diferită. De obicei, dacă nu ești atent, când ți-e lumea mai dragă ele rămân fără cartuș Tocmai de aceea este bine să monitorizezi câte resurse mai au imprimantele pe care le folosești și indiferent că ai nevoie de cartușe imprimantă hp, cartușe imprimantă canon sau alte accesorii, asigură-te că ai de rezervă sau că furnizorul tău te poate ajuta cu stocuri sau chiar montare în cel mai scurt timp. Vei evita astfel clasica 

problemă a birourilor care atunci când au nevoie de imprimantă rămân efectiv în pană.

Birotică și papetărie 

Uneori se strică un capsator, se pierd capsele, nu găsești un pix funcțional pe nicăieri sau ai rămas fără alte consumabile necesare. Așa cum le spune și numele, sunt consumabile. Pe lângă faptul că aceste mici accesorii trebuie să aibă locul lor, într-o situație ideală și acest lucru contribuie și la buna organizare concretă a biroului. Mereu o să apară momente neprevăzute, așa că fiecare ar trebui să știe cum poate face rost de aceste mărunțișuri fără a mai deranja o serie de colegi cu întrebări. 

Atmosferă

Deși multă lume are tendința să nu ia în considerare acest aspect, foarte important în vremurile noastre se dovedește a fi atmosfera (zenul) biroului. Cei mai practici au tendința de a se amuza pe această temă, considerând că nu este nimic important. În realitate, energia pe care un loc o  transmite se răsfrânge direct în productivitate și rezultate. Iar acest lucru este demonstrat. Pe lângă o atitudine pozitivă pe care ar trebui să o ai indiferent că ești manager sau simplu angajat, este indicat să contezi și pe o păstrare a armoniei spațiului. Pentru echilibru intern problemele de organizare trebuie neapărat discutate și rezolvate, iar pentru armonia exterioară, fie că vorbim de plante sau de un colț special amenajat pentru relaxare, impactul se observă cu ochiul liber.

Amplasare

Acest aspect se leagă destul de bine de cel anterior. Având în vedere prețurile pieței imobiliare, nu suntem în măsură să avem foarte multe pretenții referitoare la acest aspect, însă totuși locația trebuie aleasă cu foarte mare grijă pentru a se ajunge cât mai ușor la client. Sau, mai bine zis, să ajungă clienții la tine. Dacă ai avea de ales dintre ceva foarte retras și mai ieftin sau ceva la o stradă principală cu acces la o parcare sau ușor de văzut din depărtare, specialiștii sugerează că ar trebui să înclinăm către a doua variantă. Această alegere te poate scuti de foarte multe detalii pe care să le dai la telefon despre locație și momente în care tot mergi să ghidezi oameni, pentru că nu știu cum să ajungă la tine. Dacă totuși nu ai foarte multe opțiuni, nu ezita să apelezi la un indicator sau alte elemente care ar putea ghida clienții către sediul tău. Cu siguranță vor aprecia. 

Promovare 

Când vine vorba de orice obiect de activitate, lucrurile sunt clare: când publicul te cunoaște, apelează la serviciile tale, iar pentru ca publicul să te cunoască, ai nevoie de promovare. Acest lucru se face diferit de la caz la caz, în funcție de serviciile pe care le prestezi și de publicul tău. Dacă vine vorba de promovare poți face acest lucru fie pentru serviciile tale, fie pentru locația în care te găsești (mai ales dacă este nouă sau diferită), fie pentru ambele. Scopul este în primul rând cel de vizibilitate și mai apoi cel de a vinde efectiv. O strategie de promovare completă și corectă poate fi stabilită doar de specialiștii în domeniu, pentru că implică cercetare și anumite cunoștințe legate de larga paletă a posibilităților de promovare.

Asigură-te că lumea știe sau urmează să afle de tine și de serviciile tale.

Cei mai mulți dintre noi suntem reticenți la schimbări. Așa că, dacă ai pornit deja pe acest drum, pasul cel mai greu a fost făcut. Ține cont de aspectele importante și majore, nu da deoparte complet nici detaliile, ci fă-le să funcționeze împreună, pentru că ele vor contribui, în final, la succesul tău. 

 

Sursa Foto: Shutterstock

Lasa un raspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.